تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813171807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معروف: ضعف های تیم قابل حل شدن است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معروف: ضعف های تیم قابل حل شدن است خبرگزاری پانا: کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم مان ضعف هایی دارد که بدون شک آنها قابل حل هستند.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۷ شهريور ساعت 11:35

خبرگزاری پانا+سعید معروف

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از شکست 3 بر یک برابر آرژانتین در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: به تیم آرژانتین تبریک می‌گویم. عملکرد تیمی آرژانتین در دفاع روی تور و توپگیری خیلی خوب بود، اما ما در این زمینه خوب کار نکردیم. فرصت بازگشت به بازی را در ست چهارم داشتیم و با تعویض‌های انجام شده نهایت تلاش را کردیم، اما به اندازه کافی ثمربخش واقع نشد.
وی ادامه داد: این بازی برایمان از اهمیت بالایی برخوردار بود، چون اولین بازی مان بود که باختیم. در حال حاضر مثل همیشه وقتی که بازی را می بازیم، باید امید به پیشرفت و جبران در بازی های بعدی داشته باشیم. ضعف‌های تیم قابل حل است و با تمرین بیشتر روی آن تمرکز می‌کنیم. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن