تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819291339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاربرد زور بر افراط‌ گرایی منطقه می‌افزاید


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: کاربرد زور بر افراط‌ گرایی منطقه می‌افزاید


معاونان وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و روسیه در گفتگوی تلفنی درخصوص مسائل منطقه هشدار دادند: کاربرد زور فقط بر نفرت و روند افراط‌ گرایی در منطقه می‌افزاید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبربه نقل از خبرگزاری صداوسیما، حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و افریقای وزارت امور خارجه کشورمان و باگدانف معاون وزیر خارجه روسیه و نماینده ویژه پوتین در امور خاورمیانه در گفتگوی تلفنی آخرین تحولات منطقه به‌ویژه بحران سوریه و یمن را بررسی و تبادل نظر کردند. دو طرف با گفتگو درخصوص آخرین تلاش‌ها و رایزنی‌های سیاسی به منظور کمک به رفع بحران در این دو کشور، بر تحقق راهکارهای سیاسی برای حل و فصل بحران در سوریه و یمن مطابق با حقوق بین الملل و مفاد منشور سازمان ملل متحد تاکید کردند.
معاونان وزیران خارجه ایران و روسیه یادآور شدند، بحران های منطقه خاورمیانه راهکار نظامی ندارد و کاربرد زور فقط بر نفرت و روند افراط‌ گرایی می‌افزاید آن هم در شرایطی که مقابله مؤثر با تروریسم و روند رو به رشد افراط گرایی در منطقه از طریق همکاری‌های واقعی و بین‌المللی امکان‌پذیر است.
دو طرف در این رایزنی اظهار داشتند: تهران و مسکو معتقدند در هر راه حل سیاسی سوریه که نقش مردم، جایگاه نهادهای حکومتی، نقش رئیس جمهور و مبارزه جدی با تروریسم نادیده گرفته شود نتیجه‌بخش نخواهد بود.
باگدانوف و امیرعبداللهیان همچنین با محکومیت ادامه توسل به زور در یمن تاکید کردند، پیروزی در این کشور از طریق نظامی رقم نخواهد خورد و رفع بحران یمن صرفا راهکار سیاسی دارد.
دو طرف با حمایت از تلاش های سازمان ملل و ابراز نگرانی از رشد فزاینده تروریسم و بحران جدی انسانی در یمن، تلاش‌ مؤثر سازمان ملل متحد برای ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه به مردم این کشور را خواستار شدند.
معاونان وزیران خارجه ایران و روسیه بر تلاش سیاسی دو کشور و ادامه ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه تاکید کردند.



سه شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن