تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819963502




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ياسين پيشرو نماينده قم در ليگ برتر وزنه‌برداري شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۶ق.ظ)
ياسين پيشرو نماينده قم در ليگ برتر وزنه‌برداري شد موج - قم - باشگاه ياسين پيشروي قم علاوه بر فوتسال و تکواندو، در ليگ برتر وزنه‌برداري باشگاه‌هاي کشور نيز به عنوان نماينده استان قم به ميدان مي‌رود.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، ياسين پيشرو حامي مالي تيم فوتسال قم در ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور است فعاليت رسمي خود در عرصه ورزش قهرماني را با اين رشته جذاب و پرطرفدار از هفته سوم فصل جاري مسابقات ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي کشور آغاز کرد.
باشگاه فرهنگي ورزشي ياسين پيشرو بعد از حضور در عرصه فوتسال و تکواندو باشگاه هاي برتر کشور، گام را فراتر گذاشته و رسما حضور تيم وزنه‌برداري ياسين پيشروي قم در مسابقات فصل جديد ليگ برتر وزنه‌برداري باشگاه‌هاي کشور را نيز اعلام کرده است.
اين در حالي است که وزنه‌برداري از رشته‌هاي مطرح و مدال‌آور ورزش ايران در ميادين بين‌المللي، آسيايي، جهاني و المپيک است و رشته اي است که موفقيت هاي آن در عرصه جهاني همواره لبخند و رضايت مقام معظم رهبري را به واسطه افتخارآفريني هاي جوانان برومند اين رشته به دنبال داشته است.
حضور ياسين پيشروي قم در ليگ برتر وزنه‌برداري با استخدام چندين ستاره حال حاضر وزنه‌برداري ايران، آسيا و جهان نيز همراه بوده و مسوولين اين باشگاه رسما با چهره سرشناسي همچون بهداد سليمي، قوي‌ترين مرد جهان در رقابت‌هاي جهاني و المپيک، قصد حضور پرقدرت در رقابت‌هاي باشگاه‌هاي برتر کشور را دارند.
حضور در عرصه قهرماني مقوله مهمي همچون ورزش با تيم‌داري در ليگ‌هاي برتر فوتسال، تکواندو و وزنه برداري و همچنين اقدام به کارهاي فرهنگي با ارزشي همچون حمايت از قهرمانان ملي ايران نظير امير مهدي‌زاده کاراته‌کاي طلايي قم و کشورمان در مسابقات قهرماني 2015 آسيا در کنار ديگر فعاليت‌هاي تاثيرگذار در جذب حداکثري جوانان و عموم افراد جامعه به مقوله ورزش حرکت ارزشمند و پسنديده‌اي است که باشگاه فرهنگي-ورزشي ياسين پيشروي قم نسبت به آن اقدام کرده و جا دارد مسوولين ورزش قم نيز نسبت به آن اهميت زيادي قائل شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن