تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803088915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تيم ملي واليبال جام جهاني را با شکست آغاز کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۸ق.ظ)
تيم ملي واليبال جام جهاني را با شکست آغاز کرد موج - تيم ملي واليبال ايران در نخستين مسابقه خود در رقابت هاي جام جهاني 2015 واليبال برابر آرژانتين مغلوب شد.
به گزارش خبرگزاري موج، تيم ملي واليبال ايران از ساعت 7:40 دقيقه (به وقت ايران) در نخستين مسابقه خود در رقابت هاي جام جهاني 2015 واليبال برابر تيم ملي آرژانتين قرار گرفت. اين مسابقه در سالن هاماماتسو آرنا برگزار شد که اين مسابقه با نتيجه 3 بر يک (27 - 25 ، 22 - 25 ، 22 - 25 و 26 - 24) به سود آرژانتين تمام شد.

ايران بازي را با ترکيب محمودي، عبادي پور، معروف، قائمي، مرندي و غلامي آغاز کرد و تا انتهاي ست اول تغييري در ترکيب خود ايجاد نکرد. بازيکنان ايران بازي را خوب شروع کردند، اما رفته رفته آرژانتيني ها خود را در زمين پيدا کردند و توانستند در امتياز 12 با ايران مساوي شوند.

در ادامه هم شاگردان ولاسکو به روند رو به رشد خود ادامه دادند و توانستند در امتياز 21 بر 15 اختلافي 6 امتيازي با ايران ايجاد کنند، اما زماني که سعيد معروف پشت خط سرويس قرار گرفت نتيجه بازي 21 بر 19 شد تا ولاسکو مجبور شود درخواست وقت استراحت کند.

سرويس هاي خوب ميلاد عبادي پور و دريافت هاي ضعيف آرژانتيني ها موجب شد تا بازي در امتياز 22 به تساوي کشيده شود. در امتياز 23 بر 22 به دليل اشتباهي که در تعويض تيم آرژانتين ايجاد شد، بازي به مدت تقريباً دو دقيقه متوقف شد که همين امر باعث از دست رفتن سرويس عبادي پور شد، اما در پايان اين ست با نتيجه 27 بر 25 به سود ايران خاتمه پيدا کرد.

براي شروع ست دوم کواچ تغييري در ترکيب خود ايجاد نکرد. در آغاز اين ست آرژانتيني ها شروع نسبتاً بهتري داشتند و موفق شدند در همان ابتدا اختلافي 2 امتيازي با ايران ايجاد کنند.

در امتياز 13 تيم ها به تساوي رسيدند تا اين موضوع عصبانيت ولاسکو را به همراه داشته باشد؛ در ادامه هم هر دو تيم 2 بار سرويس هاي خود را از دست دادند. در امتياز 18 بر 17 به سود ايران مهدوي جايگزين معروف شد تا بتواند در دفاع روي تور به تيم ايران کمک کند و همين اتفاق هم افتاد. در امتياز 22 بر 21 آرژانتين از ايران پيش افتاد تا کواچ درخواست وقت استراحت کند اما در نهايت ايران 25-22 اين ست را واگذار کرد.

در ست سوم هم کواچ ترکيب خود را تغيير نداد و هر دو تيم پاياپايي بازي را آغاز کردند. اکثر سرويس هاي شاگردان ولاسکو به سمت عبادي پور زده مي شد. در امتياز 8 بر 7 به سود آرژانتين، تيم ها به وقت استراحت فني اول رفتند. در امتياز 9 بر 7 به سود شاگردان ولاسکو، عادل غلامي جاي خود را به سامان فائزي داد.

آرژانتيني ها روند خوب خود را ادامه دادند تا در امتياز 16 بر 13 به سود شاگردان ولاسکو، هر دو تيم به وقت استراحت فني دوم بروند. امير غفور در امتياز 17 بر 13 به سود آرژانتين جايگزين شهرام محمودي شد و در امتياز 18 بر 14 غلامي به ترکيب بازگشت و جاي فائزي را گرفت و در ادامه هم معروف جاي خود را به مهدوي داد. اين ست با تمام تلاشي که بازيکنان ايران کردند با نتيجه 25 بر 22 به سود آرژانتين تمام شد.

ست چهارم هم بدون تغيير نسبت به ترکيب اوليه بازي براي ايران شروع شد. در امتياز 4 بر يک و در حالي که آرژانتيني ها در دفاع روي تور خوب شده بودند ميرزاجانپور جايگزين عبادي پور شد و در امتياز 5 بر يک به سود شاگردان ولاسکو که بازهم با دفاع روي تور آنها کسب شد، کواچ درخواست وقت استراحت کرد.

تا امتياز 8 بر 2 بازيکنان آرژانتين در دفاع روي تور بي نقص بودند و همين امر موجب شد تا ولاسکو هم بازيکنانش را تشويق کند. بعد از وقت استراحت فني اول مهدوي جايگزين معروف شد و در ادامه هم موسوي جاي خود را به غلامي داد. ملي پوشان ايران با وجود اختلافي که با حريف داشتند جنگندگي خود را از دست ندادند، اما در پايان اين ست هم با نتيجه 26 بر 24به سود آرژانتين تمام شد تا شاگردان کواچ در بازي اول خود با نتيجه 3 بر يک مغلوب آرژانتين شوند.

تيم ملي واليبال ايران در دومين مسابقه خود فردا چهارشنبه 18 شهريور از ساعت 10:30 (به وقت تهران) برابر تونس قرار خواهد گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن