تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820040501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یادواره شهدای منطقه قهاوند برگزار می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: یادواره شهدای منطقه قهاوند برگزار می‌شود
فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند گفت: یادواره شهدای منطقه قهاوند و شهید شاخص سال 94 شهید غلامی امروز با حضور سردار آذرنوش مسئول سازمان بسیج ورزشکاران کشور برگزار می‌شود.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن مرادی اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا فرصتی برای یادآوری و نجوا کردن راه، رسم و روش شهیدان است و اقدامی بزرگ و فرهنگی در راستای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه شهیدان با تبعیت محض از ولایت‌فقیه رسالت خود را به نحو احسن انجام داده‌اند، تصریح کرد: شهیدان در تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی به عنوان اسوه‌های مقاومت، شهادت‌طلبی، ایثار، از خودگذشتگی و وفاداری ماندگار شده‌اند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند گفت: یادواره شهدای منطقه قهاوند و شهید شاخص سال 94 شهید غلامی در روز سه شنبه 17 مردا ماه سال جاری همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع روستای قرخلر برگزار می‌شود.

وی گفت: سخنرانان این برنامه دکتر فلاحی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور همدان و سردار آذرنوش مسئول سازمان بسیج ورزشکاران کشور می باشند.

مرادی همچنین از افتتاح اولین دوره کلاس تخصصی قرائت قرآن کریم با حضور یکی از اساتید برجسته و زبده از سازمان اوقاف همدان در قهاوند خبر داد و افزود: این کلاس در استان باتوجه به اهمیت موضوع و استقبال شرکت کنندگان به مرکز قهاوند اختصاص می‌یابد تا انشالله از تعداد شرکت کنندگان در پایان دوره اساتیدمجرب جهت این امرمهم درسطح منطقه درراستای اعتلای  قرائت قرآنپ رداخته شود.

وی گفت: توجه به مضامین قرآن کریم و مفاهیم آن باعث تاثیر پذیری در بین جوانان و نوجوانان و همچنین سوق دادن آنها به مضامین اسلامی می شود.

انتهای پیام/گ



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

راهیابی بانوان بدمینتون باز همدان مسابقات قهرمانی کشور
راهیابی ژیمناستیک کاران نونهال استان همدان به مسابقات باشگاه های کشور
پیش بینی حضور 32 هزار کودک و نوجوان درر جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان
سوختن و مرگ سرنشینان دو خودرو
اجرای 107 کیلومتر لوله گذاری و خط انتقال آبرسانی از سد تالوار به همدان





۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن