تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813074078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درگيري پليس بلژيک با کشاورزان معترض


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ شهريور ۱۳۹۴ (۲۱:۲۳ب.ظ)
درگيري پليس بلژيک با کشاورزان معترض موج - کشاورزان معترض به سياست هاي اقتصادي در حوزه کشاورزي که از دو روز پيش با تراکتور خود را به بروکسل رسانده اند، در ادامه اعتراضات به سياست هاي اتحاديه اروپا با پليس درگير شدند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، هزاران نفر از کشاورزان اروپايي که با تراکتور در مقابل مقر اتحاديه اروپا در برکسل تجمع کرده بودند، روز دوشنبه در ادامه اعتراضات خود بر عليه سياست هاي اقتصادي نادرست در حوزه کشاورزي اتحاديه اروپا، با پليس بروکسل درگير شدند.
بيش از شش هزار کشاورز معترض روز دوشنبه در حالي در مقابل مقر اتحاديه اروپا در بروکسل تجمع کرده بودند که وزيران کشاورزي کشورهاي اروپا در حال برگزاري نشست مشترکي براي رسيدگي به وضعيت اقتصادي حوزه کشاورزي در اين اتحاديه بودند.
اين کشاورزان که از روزهاي گذشته با تراکتورهاي خود از کشورهاي مختلف خود را به بلژيک رسانده اند، بسياري از محورهاي اصلي حمل و نقل بروکسل را به نشانه اعتراض مسدود کرده اند.
در درگيري هاي صورت گرفته بين کشاورزان و پليس که در آن نيروهاي امنيتي از ماشين آب پاش استفاده کردند، يک پليس بلژيک به شدت زخمي شد.
کشاورزان خواستار توقف واردات کشاورزي ارزان قيمت خارج از اتحاديه و افزايش کمک هاي مالي به بخش کشاورزي هستند.
کشاورزان که بيشتر آنها آلماني و فرانسوي بودند، به تحريم ها عليه روسيه و چين که موجب کاهش تقاضا هاي اين دو کشور از محصولات اروپايي شده است هم انتقاد کردند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن