تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803083675




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظرفیتهای زیاد ایران و اسپانیا برای توسعه همکاری


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ظرفیتهای زیاد ایران و اسپانیا برای توسعه همکاری


رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار چند تن از مقامات اسپانیا با بیان این که اسپانیا نزد مردم ایران دارای سابقه منفی نیست گفت: از این پیش زمینه مثبت می توان برای فعال کردن تمامی زمینه های همکاری مورد علاقه طرفها به نحو مطلوب استفاده کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صداوسیما، علی لاریجانی افزود: رایزنی نمایندگان و مجالس دو کشور به عنوان مظاهر اراده های دو ملت نیز نقش مهمی در ارتقاء شناخت متقابل و تسهیل روابط و همکماری های مشترک میان ایران و اسپانیا خواهد داشت و در این راستا مجلس شورای اسلامی آمادگی ارتقاء سطح گفتگوها و همکاری های خود با مجلس اسپانیا را دارد.

لاریجانی با اشاره به ظرفیت های بالای دو کشور در حوزه همکاری های تجاری و اقتصادی گفت: جمهوری اسلامی ایران و اسپانیا ظرفیت های درخور توجهی برای توسعه همکاری های خود در بخش های گردشگری ، انرژی ، کشاورزی و حمل و نقل ریلی دارند که می توان با توجه به اراده سیاسی رهبران دو کشور در توسعه همکاری ها از آنها به نفع دو ملت استفاده کرد.

خوزه مانوئل گارسیا مارگایو مارسیل وزیر امور خارجه اسپانیا نیز در ابتدای این دیدار ضمن ابراز خرسندی از سفر خود در رأس یک هیئت تجاری و اقتصادی به ایران گفت: اسپانیا همواره از همکاری با ایران در زمینه های مختلف استقبال کرده و در فضای جدید ایجاد شده بعد از توافق هسته ای اخیر در وین ، زمینه های لازم برای توسعه و گسترش این همکاری ها بیش از پیش مهیا شده است.

وی در ادامه این دیدار ضمن تبریک توافق هسته ای کشورمان با 1+5 گفت: یکی از فوائد مهم این توافق برجسته تر شدن نقش ایران در برقراری ثبات ، صلح و آرامش در منطقه و پررنگ تر شدن نقش ایران در عرصه مبادلات و مراودات بین المللی است و اسپانیا علاوه بر استقبال از این نقش آفرینی بیشتر جمهوری اسلامی ایران ، در صدد است جزو اولین کشورهای اروپایی باشد که همکاری های خود با جمهوری اسلامی ایران را بعد از لغو تحریم ها ، اجرایی می نماید.

وزیر خارجه اسپانیا در پایان این دیدار با اشاره به تحولات منطقه بویژه بحران فعالیت گروه های تروریستی در سوریه گفت: از نظر دولت اسپانیا بحران سوریه راه حل غیر نظامی دارد و باید به بحران های این کشور از طریق فرآیندهای دموکراتیک خاتمه داد.

خانم آنا پاستور وزیر عمران و آقای خوزه مانوئل سوریا لوپز وزیر انرژی و گردشگری اسپانیا نیز در این دیدار در خصوص راههای توسعه همکاری های دو کشور در حوزه گردشگری، انرژی و حمل و نقل و زیر ساخت های ترانزیتی با رئیس مجلس شورای اسلامی گفتگو کردند.


دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن