تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813182535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کامیابی نیا: حاضرم پنالتی‌زن اول پرسپولیس باشم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


کامیابی نیا: حاضرم پنالتی‌زن اول پرسپولیس باشم ورزش > لیگ برتر - هافبک پرسپولیس می گوید در شهرداری تبریز پنج پنالتی را به گل تبدیل کرده است.

خبروزشی نوشت: پرسپولیس تهران در دیداری دوستانه موفق شد با 3 گل تیم بهمن جوان را شکست دهد. یکی از گل‌های این بازی تدارکاتی را کمال کامیابی‌نیا از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا به همین بهانه روز گذشته در خدمت این هافبک دونده باشیم: بازي دوستانه با تيم‌هاي كم‌‌نام و نشان به سود پرسپوليس است يا نه؟
با توجه به اينكه ما صبح و بعدازظهر تمرين مي‌كنيم و يك مقدار بدن‌هايمان سنگين شده طبعاً بازي با اين تيم‌ها مي‌تواند براي ما خوب باشد. آقاي برانكو، با مطالعه اين ديدارها را تدارك مي‌بيند. پنالتي بازي با بهمن جوان را با دستور برانكو زدي يا خودت تصميم گرفتي پشت توپ بايستي؟
هادي نوروزي لطف كرد پنالتي را به من داد و خدا را شكر كه گل شد. بعد از بازي، برانكو چيزي نگفت؟
نه، به هر حال بازي دوستانه بود و آن‌قدر سنگين نبود كه سرمربي بخواهد حرف خاصي به من نوعي بزند. آمادگي آن را داري كه پنالتي‌زن اول پرسپوليس شوي؟
فرقي نمي‌كند چه كسي پنالتي بزند اما اگر آقاي برانكو دستور بدهد حاضرم اين مسئوليت را قبول كنم. البته رقيب سرسختي به نام مهدي طارمي داري.
گفتم كه مهدي طارمي خوب پنالتي مي‌زند. رامين و اميد هم هستند كه هر دو پنالتي‌زنان قابلي هستند و دچار بدشانسي شدند. با اين حال اگر سرمربي تيم بخواهد من هم حاضرم پنالتي بزنم. حتي در دربي حاضري اين مسئوليت را قبول كني؟
(با اعتماد به نفس خاصي) شك نكنيد! در خودم اين توانايي را مي‌بينم كه حتي در دربي پنالتي بزنم. لابد مي‌داني محمد نوري يك پنالتي در دربي خراب كرد و چند سال پنالتي نزد؟
بزرگترين بازيكنان دنيا هم پنالتي خراب مي‌كنند. مگر ليونل مسي هفته اول لاليگا پنالتي خراب نكرد؟ اين اتفاقات طبيعي است. من گفتم آمادگي‌اش را دارم. در نفت كه پنالتي نمي‌زدي؟
نه ولي در شهرداري تبريز 5 پنالتي را گل كردم و آمار نسبتاً خوبي دارم. آيا در ليگ برتر پنالتي هم خراب كردي؟
يك بار در راه‌آهن و بازي با شاهين بوشهر پنالتي خراب كردم. دروازه‌بان شاهين وحيد طالب‌‌لو بود؟
نه، مجتبي روشنگر دروازه‌بان كنوني پديده مشهد آن روز توي دروازه بوشهري‌ها بود. راستي مشكلات مالي بازيكنان حل شد؟
قرار است تا فردا (دوشنبه) پول به حساب ما واريز شود. مسئولان چنين قولي داده‌اند. مي‌گويند برخي بازيكنان تازه‌وارد پول خود را گرفته‌اند؟
من فقط 10 درصد مبلغ قرارداد خود را از پرسپوليس گرفته‌ام. رامين رضاييان و فرشاد احمد‌زاده هم چنين شرايطي دارند. اين در حالي است كه رسم است ساير باشگاه‌ها به بازيكنان جديد حداقل 30 درصد از مبلغ قرارداد را به عنوان پول پيش‌، پرداخت مي‌كنند. مشكلي با اين موضوع نداري؟
مشكل خاصي ندارم. پول قرارداد دير و زود دارد ولي سوخت و سوز ندارد. (مي‌خندد و ادامه مي‌دهد) به هر حال مشكلات مالي در پرسپوليس و استقلال طبيعي است. در جام حذفي هم به پيكان خورديد. اين بازي را چطور مي‌بيني؟
پيكان يكي از تيم‌هاي خوب ليگ يك است و صدرنشيني‌ اين تيم در دسته اول گواه اين ادعاست. بازي راحتي نيست اما فراموش هم نكنيد كه ما پرسپوليس هستيم و ثابت كرديم مي‌توانيم هر حريفي را شكست دهيم.   256 41

کلید واژه ها: برانکو ایوانکوویچ - باشگاه پرسپولیس -




دوشنبه 16 شهریور 1394 - 20:00:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن