تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819517397




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از اولين پهپاد ساخت پاکستان در عمليات ضد تروريستي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ شهريور ۱۳۹۴ (۱۹:۴ب.ظ)
استفاده از اولين پهپاد ساخت پاکستان در عمليات ضد تروريستي موج - اولين پهپاد ساخت پاکستان در عمليات ضد تروريستي ارتش اين کشور در دره شوال مورد استفاده قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از يونايتد نيوز، مقامات پاکستان اعلام کرده اند که هواپيماهاي بدون سرنشين در اين کشور به صورت محلي توسعه يافته است و اولين نمونه آن امروز (دوشنبه/ شانزدهم شهريور)، عليه مواضع تروريست ها استفاده شد.
در اين عمليات که توسط اولين پهپاد ساخت پاکستان انجام شد، سه تروريست در نزديکي مرز افغانستان کشته شدند.
سرلشکر عاصم بجوا، سخنگوي ارتش پاکستان در بيانيه اي کوتاه، گفت: اولين هواپيماي بدون سرنشين ساخت پاکستان به نام براق در عمليات ضد تروريستي ارتش در دره شوال در منطقه وزيرستان شمالي که يک منطقه قبيله اي در پاکستان به شمار مي رود، مورد استفاده قرار گرفت.
به گزارش منابع خبري، پهپاد براق قابليت تخريب هدف هاي متحرک مانند کاميون و انسان را دارد.
منطقه وزيرستان شمالي پاکستان به پايگاه عملياتي مهم طالبان تبديل شده است که عمليات نظامي متعددي را عليه مواضع پاکستان و افغانستان انجام مي دهند.
ارتش پاکستان طي عمليات هاي گسترده اي در تلاش است تا اين منطقه را از حضور تروريست ها پاک کند و در اين عمليات ها، ارتش با استفاده از جت هاي جنگنده عليه مواضع تروريست ها وارد عمل شده است.
قاضي خليل سخنگوي وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرده است: تا کنون اسلام آباد حدود 1.9 ميليارد دلار از منابع خود را براي مبارزه با تروريست هاي منطقه وزيرستان شمالي افغانستان صرف کرده است.
اين مقام پاکستاني اعلام کرد که افغان ها خواستار عمليات گسترده اي در وزيرستان شمالي هستند و معتقدند که سران شبکه حقاني در اين منطقه مخفي شده اند.
سرتاج عزيز، مشاور امنيت ملي پاکستان اخيراً در ديدار خود با محمد نواز شريف، نخست وزير پاکستان، گزارشي از عمليات ارتش عليه تروريست ها در منطقه وزيرستان شمالي ارائه کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن