تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): فضاى هر ظرفى در اثر محتواى خود تنگ‏تر مى‏شود مگر ظرف دانش كه با تحصيل علوم، فضاى آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805139088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کي‌روش: جايگاه ايران در توسعه فوتبال و پايه ها در رتبه نخست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ شهريور ۱۳۹۴ (۱۶:۵ب.ظ)
عشق و علاقه ايراني ها به فوتبال در آسيا بي‌نظير است کي‌روش: جايگاه ايران در توسعه فوتبال و پايه ها در رتبه نخست موج- سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: عشق و علاقه مردم ايران به فوتبال خاص است و در فوتبال آسيا بي نظير است
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، کارلوس کي‌روش در نشست خبري پيش از ديدار تيمش مقابل هند ضمن خوش‌آمدگويي به خبرنگاران ايراني و هندي حاضر در کنفرانس گفت: شش هفت سال پيش در کنار گوتيا، ستاره فوتبال هند آکادمي منچستريونايتد را در هند راه‌اندازي کرديم. فوتبال در هند رقيب بسيار سرسختي به نام کريکت دارد، اما با توجه به سرمايه‌گذاري‌هاي انجام گرفته شده، رشد خوبي خواهد داشت.
وي با اشاره به دو بازي گذشته ايران گفت: بازي اول برابر ترکمنستان ديدار سختي بود، چرا که آخر فصل بود و ما هم اشتباهاتي را مرتکب شديم و نتوانستيم از موقعيت‌هاي‌مان استفاده کنيم. در بازي با گوام تلاش کرديم تاکتيک‌مان را به حريف ديکته کنيم و بازي خوبي انجام داديم. اکنون اميدواريم که سه امتياز بازي با هند را کسب کنيم. البته هند هم تيم خوبي شده و در بازي برابر عمان تنها داور روز خوب نداشت، اما هند عملکرد خوبي از خود ارائه کرد.
سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان در واکنش به طرح اين موضوع از سوي خبرنگار ايراني که ناظر بازي اعلام کرده در صورت بارش باران به تيم‌هاي ايران و هند اجازه تمرين روي زمين اصلي را نخواهد داد، گفت: اگر امروز باران ببارد، اين موضوع حتماً تصميم خوبي خواهد بود. البته بايد هر دو تيم از شرايط برابر برخوردار باشند، چرا که حفظ کيفيت زمين و لذت تماشاگران از بازي فردا اهميت زيادي دارد. البته اين تصميم خارق‌العاده‌اي نيست که چرا در دو جام جهاني قبلي اين اتفاق افتاد. در جام جهاني 2010 روز قبل از بازي پرتغال - برزيل اجازه تمرين در زمين اصلي به ما داده نشد.
کي‌روش درباره استفاده از بازيکنان جوان در ترکيب تيم ايران اظهار داشت: در حال حاضر بازيکنان جوان فرصت کسب تجربه از بازيکناني چون آندرانيک تيموريان، سيدجلال حسيني، پژمان منتظري و خسرو حيدري به عنوان بازيکنان باتجربه‌اي که طروات و نشاط بازي‌شان را حفظ کردند، خواهند داشت. اگر اين بازيکنان را نداشتيم امکان جلو رفتن تيم نبود و در حقيقيت اين بازيکناني که نام بردم روحيه جواني تيم ما هستند. بازيکنان ديگر که به لحاظ عددي جوان هستند بايد از اين بازيکنان الگو بگيرند. اين دوران انتقالي و تصميم‌هاي استراتژيک مي‌تواند مانند همه قسمت‌هاي زندگي خطرناک باشد.
وي ادامه داد: وقتي شما سه ساله هستيد و تازه مي‌خواهيد در جاده زندگي قدم برداريد، ممکن است بارها زمين بخوريد، اما به کارتان با استفاده از تجربيات ادامه مي‌دهيد. فوتبال هم همين‌طور است، اما ما اين کار را در ميان رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني انجام مي‌دهيم و ممکن است اين موضوع خطرناک باشد. برخي از بازيکنان ما اکنون 35، 36 سال سن دارند و شايد در وسط مسابقات اعلام بازنشستگي کنند يا خدايي ناکرده مصدوم شوند و ما از آن طرف بازيکنان جواني را در اختيار داريم که تجربه ندارند. بنابراين بايد تعادل را بر‌قرار کنيم. هم بايد خوب کار کرده و هم دعا کنيم تا کارها به خوبي پيش برود. در نهايت بايد بگويم که مهمترين مطلب، اطميناني است که به کارمان و بازيکنان‌مان داريم و مطمئنم کاري که در پيش گرفته‌ايم درست است و اميدوارم خداوند هم به ما کمک کند.
سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در پاسخ به اين پرسش که از بازي فردا چه توقعي داريد، به صحبت‌هاي آندرانيک تيموريان در نشست خبري اشاره کرد و گفت: توقع داريم بهترين عملکردمان را ارائه کنيم. توقع دارم که بازيکنانم بجنگند و بيشتر بدوند تا بعد از 90 دقيقه با سر بالا به رختکن بيايند. مهمترين موضوع اين است که از بازي لذت ببرند. ما براي تيم هند احترام زيادي قائل هستيم. در فوتبال اسم‌ها اهميتي ندارند. وقتي بازي شروع مي‌شود شما 11 بازيکن روبه روي خود مي‌بينيد و حتما سرمربي هند براي بهترين عملکرد تيمش را به ميدان مي‌فرستد.
خبرنگاري از کي روش پرسيد آيا دغدغه‌اي به لحاظ بازيکن داريد که سرمربي ايران عنوان کرد: خير، من به بازيکنانم اطمينان کامل دارم.
کي روش در پاسخ به سوالي درباره وضعيت زمين چمن ورزشگاه کانتيراوا هم تصريح کرد: براي ما مشکلي وجود ندارد و در ايران به اين نوع زمين‌ها عادت داريم. من در اينجا بايد به يک مطلب اشاره کنم. عشق و علاقه مردم ايران به فوتبال خاص است و در فوتبال آسيا بي نظير است. من بايد اين موضوع را بگويم تا همه آسيا از آن مطلع شوند. بازيکنان من از سختي‌ها اطلاع دارند و از اين چالش‌ها لذت مي‌برند.
سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در پاسخ به اين سوال که فوتبال ايران چه کاري انجام داده که مدتها است در صدر رده‌بندي برترين تيم‌هاي آسيايي قرار گرفته، گفت: اين موضوع خوشحال کننده‌اي براي ما است اما جايگاه ايران در توسعه فوتبال و فوتبال پايه در رتبه نخست قرار ندارد. ژاپن، کره جنوبي و استراليا شايستگي بيشتري در رده‌بندي دارند. البته فوتبال ايران پتانسيل اين را دارد که با کشورهاي بزرگ وارد چالش شود. البته منظور من آلمان يا برزيل نيست اما مي‌تواند به چالشي براي رسيدن به سطح اروگوئه، يونان، سوئد و دانمارک برسد.
در حاشيه اين نشست، مجري نشست خبري، تيم ايران را غول فوتبال آسيا خواند. همچنين در اواسط اين نشست براي لحظاتي برق سالن قطع شد اما سريع مشکل برطرف شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن