تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820141561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنستانتين: از ايران نمي ترسيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ شهريور ۱۳۹۴ (۱۶:۵ب.ظ)
هند هنوز هم شانس صعود دارد؛ کنستانتين: از ايران نمي ترسيم موج-سرمربي تيم ملي فوتبال هند گفت: تيم ملي فوتبال ايران مربي با کيفيتي دارد اما ما هيچ ترسي از اين تيم نداريم.
به گزارش خبرگزاري موج، استفان کنستانتين در آستانه بازي فردا (سه‌شنبه) شاگردانش مقابل ايران در مرحله اول انتخابي جام جهاني 2018 روسيه و جام ملت‌هاي آسيا 2019 که قرار است در شهر بنگلور برگزار شود، با حضور در کنفرانس خبري گفت: ايران تيم سطح بالايي است و مربي ممتازي دارد. ايران به خاطر کارهايي که در گذشته کرده، اکنون در جايگاهي است که بايد باشد (رده نخست رده‌بندي فيفا در بين تيم‌هاي آسيايي). ما احترام خاصي براي تيم ايران قائل هستيم ولي ترسي از آن ها نداريم. اين ديدار تقابل 11 نفر مقابل 11 نفر است و بايد از شانس‌هاي خود استفاده کنيم.
سرمربي 52 ساله ببرهاي آبي عنوان کرد: بازيکنان ما نمي‌خواهند در اين بازي اشتباهاتي که در گذشته مرتکب شده‌اند را تکرار کنند. به هر حال بازي دشواري خواهد شد و اميدواريم با تمام قدرت‌مان مقابل ايران بازي کنيم.
وي در پاسخ به اين پرسش که « ارزيابي‌تان از عملکرد خوب تيم‌تان چيست؟» با کنايه گفت: اگر به پيروزي برسيم!
کنستانتين که مردانش دو بازي قبلي خود مقابل عمان و گوام در گروه D را با شکست پشت‌سر گذاشته‌اند، اظهار داشت: مقابل عمان و گوام بدشانس بوديم و بازي خوبي ارائه نداديم ولي هنوز سه بازي خانگي ديگر در پيش داريم. درست است که هيچ کدام از بازي‌ها آسان نيست ولي همچنان شانس صعود به دور بعد را داريم.
سرمربي هند گفت: برخي بازيکنانم گفتند که بازي مقابل ايران فوق‌العاده است و بازي مقابل چنين تيم‌هايي فرصتي است که در دوران حرفه‌اي هر بازيکني ممکن است يک‌بار اتفاق بيفتد ولي من با اين حرف آنها موافق نيستم. بايد با تيم‌هايي همچون ايران هر روز بازي کنيم. فردا تمام تلاش خود را به کار خواهيم بست تا جايگاه‌مان واقعي‌مان را نشان دهيم.
به گزارش موج اين ديدار ساعت 18 فردا به وقت کشورمان برگزار مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن