تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821066507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز فاز جديد عمليات برون سپاري در پالايشگاه هاشمي نژاد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ شهريور ۱۳۹۴ (۱۵:۴۹ب.ظ)
آغاز فاز جديد عمليات برون سپاري در پالايشگاه هاشمي نژاد موج - مدير عامل شرکت پالايش گاز شهيد هاشمي نژاد از آغاز عمليات شناسايي فرايندها و فعاليت‌هاي قابل برون‌سپاري در اين مجتمع گازي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، ناصر اسلامي، مدير عامل شرکت پالايش گاز شهيد هاشمي نژاد، اظهار کرد: با توجه به رويکرد جدي شرکت ملي گاز ايران در حوزه برون‌سپاري فعاليت‌ها، اقدام‌هاي جدي اين مجتمع گازي نيز در اين زمينه آغاز شده است.
وي افزود: براي حرکت به سمت يک برون‌سپاري مطمئن لازم است مقدمات کار و مطالعات اوليه در خصوص شناسايي فرايندها، تدوين نقشه راه، تنظيم روش اجرايي و مفاد اسناد اجرايي بر اساس مطالعات دقيق صورت گيرد.
وي يادآور شد: از آنجا که گاهي همزمان با برون‌سپاري اصلاح فرايندها نيز براي بهبود و کاهش هزينه‌ها و همچنين چابک سازي سازمان صورت مي‌پذيرد شناخت فرآيندها و روش‌هاي بهبود آن بايد همزمان مورد توجه قرار گيرد.
اسلامي با بيان اين‌ که نخستين برون‌سپاري در تاريخ به قرن ۱۸ و ۱۹ ميلادي باز مي‌گردد، گفت: در گذشته برون‌سپاري به طور معمول در خصوص شرکت‌هايي که در مسير حرکت دچار مشکلات اجرايي مي‌شدند صورت مي‌گرفته، حال اين‌که امروزه شرط امکان انجام يک برون‌سپاري موفق قرار گرفتن شرکت در موقعيت شايستگي و تثبيت است.
وي ادامه داد: با هدف حرکت به سمت برون‌سپاري، فعاليت‌هاي جدي در خصوص تشکيل کارگروه مربوطه و آغاز شناسايي و تدوين فرآيندهاي مرتبط صورت گرفته که بر اين اساس در گام نخست جلسه‌اي با همين موضوع تشکيل و مديران ارشد اين مجتمع گازي به بحث و بررسي و تدوين روش اجرايي در اين خصوص پرداختند.
مدير عامل شرکت پالايش گاز شهيد هاشمي نژاد با اشاره به ضرورت استفاده از مکانيزم هاي جديد و جايگزين در مديريت منابع مالي و انساني، اقدام به برون‌سپاري را يکي از راه‌حل‌هاي مهم در سبک‌سازي سازماني و تمرکز آن بر اهداف اصلي برشمرد.
اسلامي با اشاره به برون‌سپاري‌هاي موفق در داخل کشور در حوزه مديريت خدمات شهري و دفاتر پيشخوان، فروش محصولات در بورس را يک نوع استفاده از مکانيزم هاي مالي شفاف و برون‌سپاري دولتي عنوان کرد و يادآور شد: اين مجتمع گازي برنامه‌هاي کوتاه مدت و بلندمدتي در خصوص برون‌سپاري فرايندها در دست اقدام دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن