تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804549116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری زوج شیاد که به بهانه ناموسی اقدام به اخاذی می کردند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در یاسوج؛
دستگیری زوج شیاد که به بهانه ناموسی اقدام به اخاذی می کردند

دستگیری سارق


شناسهٔ خبر: 2908047 - دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
استانها > کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج - سرپرست پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری زوج شیادی که در یاسوج به بهانه ناموسی اقدام به اخاذی می کردند خبرداد. به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از سایت پلیس استان، سرهنگ "خداکرم پاکروان" افزود: مردی که با همدستی همسرش با فریب مردها به بهانه داشتن رابطه نامشروع با زنش میلیون ها تومان از آنها اخاذی کرده بود، به دنبال خودکشی یکی از قربانیان شناسایی و دستگیر شد.

وی اظهار داشت: غروب روز سی ام مرداد ماه سالجاری وقوع یک فقره مرگ مشکوک در منزلی در یک از خیابانهای شهر یاسوج به پلیس آگاهی اعلام که بلافاصله تیمی از کارآگاهان به محل اعزام و پس از اطمینان از صحت موضوع، قاضی کشیک و پزشکی قانونی نیز به صحنه دعوت شدند.

سرپرست پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در بررسی ها مشخص شد جسد مردی 22 ساله به حالت درازکش جلوی درب حمام و اتاق خواب افتاده و مچ هر دو دست او به وسیله شیئی برنده بریده شده و خون ریزی در داخل حمام و جلوی در اتاق خواب مشهود و یک تکه طناب زرد رنگ یک متری پرده دیواری منزل مربوطه  بر روی دست راست متوفی نیز بسته بود.

پاکروان تصریح کرد: کارآگاهان برای روشن شدن زوایای پنهان علت این حادثه تحقیقات علمی، فنی و پلیسی خود را بر  روی بررسی گوشی تلفن همراه، دست نوشته به جا مانده و مبایعه نامه خودروی متوفی متمرکز کردند.

وی ادامه داد: بلا فاصله خودروی پژو405 متوفی توقیف و سه نفر مرتبط با معامله این خودرو شناسایی، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل که ابتدا منکر انجام هرگونه تخلف و عمل غیر قانونی شدند.

سرپرست پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پس از تحقیقات فنی یکی از متهمان گفت " قولنامه خرید خودرو را به سفارش یکی دیگر از متهمان به نام خودم تنظیم و هیچ گونه وجهی نیز به فروشنده پرداخت نشده است".

سرهنگ پاکروان عنوان کرد: سرانجام متهم سفارش دهنده اعتراف کرد به دلیل اینکه متوفی در خانه ام با همسرم خلوت کرده بود او را تهدید کردم که به همه اطلاع می دهم و متوفی گفت آبرو دارم و هر چه می خواهی می دهم اما آبرویم را حفظ کن و او هم خودرویش را به من داد و من نیز پس از تماس با دو متهم دیگر خودرو را قولنامه دستی کردیم، سپس قولنامه بنگاهی تنظیم کردیم و بلافاصله شهر یاسوج را به قصد استان فارس ترک کردیم.

وی افزود: به دنبال اعتراف این فرد، همسرش دستگیر و پیرامون موضوع از او تحقیق شد که بیان کرد؛"من و شوهرم با همفکری یکدیگر برنامه اخاذی از مردم را طراحی کردیم با این شگرد که افرادی را شناسایی و سپس به بهانه برقراری رابطه نامشروع به منزل خالی دعوت و در ادامه شوهرم بلافاصله در صحنه حاضر و به گرفتن فیلم اقدام و افراد را مجبور به دادن پول می کرد بطوریکه از چند نفر مبالغی از جمله20 میلیون تومان، دو میلیون و 700 هزار تومان، 25 میلیون تومان و پنج میلیون تومان اخاذی کردیم. پولها را یا بصورت نقد به خودم می داند و یا به حساب بانکی ام واریز می کردند.

سرپرست پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این پرونده در مرجع قضایی در حال بررسی و سیر مراحل قانونی است.

سرهنگ پاکروان اضافه کرد: بررسی دست نوشته به جا مانده از متوفی حاکی است، متوفی به دلیل فیلم تهیه شده از او و اجبار در قولنامه کردن خودرویش از سوی متهمان و نداشتن توجیهی برای خانواده در خصوص ناپدید شدن خودرو و اینکه آبروی خود را در خطر می دید، دست به خودکشی زده است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن