تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815312555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از هر 4 واقعه ازدواج یکی در استان مرکزی منتهی به طلاق می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: از هر 4 واقعه ازدواج یکی در استان مرکزی منتهی به طلاق می شود استان‌ها > مرکزی - مدیر کل ثبت احوال استان مرکزی از رشد 3و 9 دهم درصدی ولادت در پنج ماهه اول سال 94 نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین مدیر کل ثبت احوال استان مرکزی از رشد 3و 9 دهم درصدی ولادت در پنج ماهه اول سال 94 نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان مرکزی خبر داد.
یزدان خسروی در گفتگو با خبرآنلاین ، با اشاره به افزایش نرخ ثبت ولادت استان در پنج ماهه اول سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: در پنج ماهه اول سال 94 تعداد 9 هزار 829 ولادت به ثبت رسیده که در مقایسه با آمار ثبت ولادت در پنج ماهه سال 93 که 9 هزار 464 ولادت بوده رشدی 3.9 درصدی داشته است .
مدیر کل ثبت احوال استان مرکزی متوسط ثبت ولادت در پنج ماهه اول سالجاری را برای هر روز تقریبا 63 واقعه ولادت اعلام کرد.
وی اظهار داشت : از تعداد ولادتهای ثبت شده پنج ماهه اول سالجاری تعداد 7 هزار و 928 ولادت شهری و یکهزار و 901 ولادت روستایی می باشد. که در مقایسه با ثبت ولادتهای شهری و روستایی مدت مشابه سال قبل ، ولادت شهری 1.8 درصد رشد و ولادت روستایی 13.6 درصد رشد نشان می دهد.
خسروی بیشترین ولادت در پنج ماهه اول سالجاری را مربوط به شهرستان اراک با ثبت 4 هزار و 420 واقعه ولادت که رشد 4.6 درصدی با مدت مشابه سال قبل داشته است عنوان و کمترین ولادت را مربوط به شهرستان آشتیان با ثبت 104 واقعه ولادت که رشد 42.5 درصدی با مدت مشابه سال قبل داشته است ، اعلام کرد.
مدیر کل ثبت احوال استان مرکزی در بخش وفات اعلام کرد : در پنج ماهه اول سال 94 تعداد 3 هزار و 349 فوت به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال 93 رشد 8.6 درصدی داشته است و متوسط ثبت وفات در هر روز 22واقعه می باشد و از کل فوتهای به ثبت رسیده در پنج ماهه سالجاری تعداد 2 هزارو 62 فوت ثبت شده شهری و یکهزار و 287 فوت ثبت شده روستایی می باشد.
خسروی با اشاره به کاهش 1و 3دهم درصدی وقوع ازدواج متذکر شد : در پنج ماهه اول سالجاری تعداد 5 هزار و 432 واقعه ازدواج به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش 1.3درصدی داشته است که از کل ازدواج های به ثبت رسیده در پنج ماهه اول سالجاری تعداد 4 هزار و 184 ازدواج شهری و یکهزار و 248 ازدواج روستایی می باشد.
وی با بیان این که وقوع طلاق در استان یک دهم درصد رشد داشته افزود : در پنج ماهه اول سالجاری تعدادیکهزار و 394 طلاق به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.
خسروی گفت : از تعداد کل طلاق های به ثبت رسیده در پنج ماهه اول سالجاری تعداد یکهزار و 179 طلاق شهری و 215 طلاق روستایی می باشد .
مدیر کل ثبت احوال استان مرکزی متوسط ثبت ازدواج را در روز 35 واقعه و متوسط ثبت طلاق را در روز 9 واقعه اعلام کرد.

کلید واژه ها: استان مرکزی - سازمان ثبت احوال - ازدواج -




دوشنبه 16 شهریور 1394 - 14:55:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن