تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818909015




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلي براي گازرساني به روستاها و مناطق دورافتاده در فصل سرما وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ شهريور ۱۳۹۴ (۱۴:۱۶ب.ظ)
رئيس کميته نفت و گاز کميسيون انرژي مجلس: مشکلي براي گازرساني به روستاها و مناطق دورافتاده در فصل سرما وجود ندارد موج - يک عضو کميسيون انرژي مجلس گفت: کلنگ بسياري از پروژه هاي گازرساني در سطح کشور زده شده و پروژه هايي هم که در دست اقدام بود رو به اتمام است و مراحل تکميل نهايي خود را طي مي کند.
نادر فريدوني رئيس کميته نفت و گاز کميسيون انرژي مجلس در گفت و گو با خبرنگار موج در رابطه با افتتاح فازهاي 15 و 16 پارس جنوبي گفت: اين دو فاز بايد در آينده اي نزديک به بهره برداري برسد چرا که، روي آن سرمايه گذاري شده و هيچ بهانه اي براي تاخير در افتتاح اين فازها قابل قبول نيست، البته بررسي ها از روند رو به رشد اين پروژه خبر مي دهد.
وي در رابطه با بحث گازرساني به روستاها با توجه به نزديک شدن به فصل سرما گفت: از آغاز دولت يازدهم سعي و تلاش شده تا با برنامه هاي مختلفي بتوانيم گازرساني به تمامي روستاها و مناطق دورافتاده کشور را تا پايان عمر اين دولت داشته باشيم وبراي رسيدن به اين مهم برنامه ريزي هاي مختلفي صورت گرفته است.
فريدوني تصريح کرد: تا چندي پيش براي تحقق اين امر با مشکلات اعتباري مواجه بوديم اما در حال حاضر اعتبار قابل توجهي براي اين امر ديده شده و با توجه به بند «ق» تبصره دوم قانون بودجه که هدف اصلي آن اجراي طرح هاي نفت و گاز از جمله افزايش ظرفيت توليد نفت خام و گاز با اولويت مخازن مشترک و افزايش ظرفيت پالايش نفت خام و ميعانات گازي و محصولات پتروشيمي، رشد صادرات فرآورده هاي نفتي و جلوگيري از سوختن گازهاي همراه نفت و جايگزيني گاز داخلي يا وارداتي به جاي فرآورده هاي نفتي ذي ربط است، اعتباراتي براي موارد گازرساني در نظر گرفته شده است.
وي بيان کرد: در هفته دولت شاهد بوديم که کلنگ بسياري از پروژه هاي گازرساني در سطح کشور زده شد و پروژه هايي هم که در دست اقدام بود رو به اتمام است و مراحل تکميل نهايي خود را طي مي کند. بنابراين در کل به وضعيت گازرساني در فصل سرما خوش بين هستيم و معتقديم مشکلي در اين زمينه وجود نخواهد داشت.
اين نماينده مجلس در رابطه با پيش بيني قيمت نفت گفت: اگر کشورهاي صادر کننده نفت اوپک به خودشان بيايند و مقوله توليد و صادرات خود را با هم هماهنگ کنند قطعا مي توانند شاهد روند افزايشي قيمت نفت در آينده باشند.
وي تصريح کرد: سياست اصلي ما بايد به سمت واقعي شدن قيمت نفت باشد تا حقوق مردم را اعاده کنيم وگرنه صادرات و فروش نفت بيشتر با قيمت‌هاي پايين افتخاري ندارد، بلکه بايد به دنبال افزايش و واقعي شدن قيمت منابع انرژي باشيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن