تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819531839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف 159 کیلوگرم تریاک در شهریار


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کشف 159 کیلوگرم تریاک در شهریار خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند توزیع مواد مخدر در شهر اندیشه شهریار خبر داد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۶ شهريور ساعت 14:10

خبرگزاری پانا+

 
کشف 159 کیلوگرم تریاک در شهریار خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند توزیع مواد مخدر در شهر اندیشه شهریار خبر داد.
محسن خانچرلی در گفت و گو با خبرنگار پانا،اظهار کرد: : با بدست آمدن اخبار و اطلاعاتی در خصوص فعالیت باندی در امر توزیع موادمخدر در شهر اندیشه،ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی با اشاره به تلاش ماموران پلیس مبارزه با موا دمخدرو پس از چند روز کار اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و تخصصی پیرامون موضوع فوق ادامه داد:پس از اطمینان از صحت موضوع و شناسایی محل فعالیت قاچاقچیان موادمخدر،موفق به کشف ۱۵۹ کیلوگرم تریاک شدند.
خانچرلی افزود: با هماهنگی مقام قضائی به محل فعالیت سرباند توزیع موادمخدر به نام”م-و” اعزام شدند که در حال ورود ماموران به منزل، متهم به وسیله یک دستگاه خودروی سمند از درب دیگر منزل متواری می شود و پس از طی مسافتی ۳۰۰ متری با شلیک چند تیر، خودرو متوقف و متهم دستگیر می شود.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: ۱۵۹کیلوگرم تریاک در صندوق عقب خودروهای توقیف شده به مدل های یک دستگاه خودروی سمند سفید رنگ و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ نوک مدادی توقیف شد ، کشف و ضبط شد.
وی خاطر نشان کرد:ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در بازرسی از داخل صندوق خودروی متهم،مقدار ۱۵۹کیلوگرم تریاک در ۲۱ بسته را کشف کردند و در ادامه عملیات پلیس با همکاری متهم دستگیر شده ،دو عضو دیگر این باند به نام های “م-الف” ۲۷ ساله اهل کرمان و”س-ع” ۲۹ساله اهل کرمانشاه دستگیر شدند ومتهمان به همراه موادمخدر مکشوفه و خودروهای توقیفی جهت سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با موادمخدر استان منتقل شدند.
مرتضی عزیزی
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن