تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819174508




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری ششمین نشست هم اندیشی فعالین امور بانوان در بهزیستی استان مرکزی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزاری ششمین نشست هم اندیشی فعالین امور بانوان در بهزیستی استان مرکزی خبرگزاری پانا: ششمین نشست هم اندیشی فعالان امور بانوان استان مرکزی در سالن جلسات دانشگاه بهزیستی استان مرکزی برگزار شد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۶ شهريور ساعت 13:57

خبرگزاری پانا+برگزاری ششمین نشست هم اندیشی فعالین امور بانوان در بهزیستی استان مرکزی

به گزارش خبرنگار پانا، مدیر کل امور بانوان استانداری مرکزی در این نشست گفت: هدف از تشکیل این نشست ها ارائه راهکارهایی برای توانمندسازی، ترویج و توسعه کارافرینی، تعاونگرایی و ایجاد زمینه اشتغال بانوان استان و گسترش آموزش و مهارت ها در حوزه بانوان با همکاری ادارات عضو است.
فرجی با اشاره به اینکه این نشست ها با 2 هدف برگزار می شود افزود: تقویت برنامه‎های سازمان در حوزه زنان و خانواده و توجه ویژه نسبت به شناسایی و رفع نیازها و مسایل مختلف بانوان جامعه هدف اعم از زنان آسیب‎دیده، معلول، معتاد و دختران بد سرپرست و بی سرپرست هدف اول این نشست است.
وی تقویت حضور و مشارکت فعال بانوان با تجربه و متخصص در سیاست‎گذاری‎ها و تصمیم‎سازی‎ها برای بانوان جامعه هدف و همچنین بانوان شاغل در سازمان را هدف دوم عنوان کرد.
مدیر کل امور بانوان استانداری مرکزی ادامه داد: برگزاری این نشست ها در سطح استان نشان از اهتمام جدی بهزیستی استان در رفع مسایل بانوان جامعه هدف دارد.
مدیر کل بهزیستی استان مرکزی نیز گفت: این جلسه با هدف اشتغال، هم اندیشی و همفکری جهت ارائه برنامه های اشتغالزایی در راستای کاهش آسیب های موجود برگزار شد.
رفیعی اظهار داشت: در این کمیته اهدافی از جمله بهر‌ه‌گیری از ظرفیت‌های استان در حوزه اشتغال و کارآفرینی، بسترسازی برای افزایش حضور بانوان در عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی، بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود استان جهت رفع موانع پیگیری می شود.
وی با بیان اینکه برای افزایش سطح درآمد بایستی با نگاه کارآفرینی ایجاد شود افزود: با مدیریت صحیح و برنامه ریزی دقیق باید زمینه مناسب برای مهارت آموزی و حرفه آموزی زنان گسترش یابد لذا ارائه آموزش یکی از موضوعات مهم برای اشتغالزائی و رفع مشکل بیکاری بانوان است.
مدیر کل بهزیستی استان مرکزی ابراز داشت: آموزش و هدایت زنان در این امر ضروری است و بایستی برای پیشرفت و توسعه استان آموزش مهارتی را بصورت یکپارچه ایجاد کنیم.
رفیعی اضافه کرد: رسالت ما در حوزه زنان و خانواده چه در خصوص پرسنل زن و چه در حوزه مددجویان خانم برنامه ریزی مناسب با تكیه بر نقش و جایگاه زن در سلامت خانواده و حفظ نظام جامعه است.
وی ادامه داد: در حال حاظر 60درصد جمعیت شاغلین سازمان بهزیستی بانوان هستند و زنان طیف وسیعی از جامعه هدف سازمان را شامل می‎شوند.
مدیر کل بهزیستی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در واقع بخش مهمی از خدمات سازمان بهزیستی به بانوان اختصاص دارد از این‎رو برنامه‎ریزی در حوزه زنان در این سازمان از اهمیت مضاعف برخوردار است.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن