تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821007091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش ميزان ذخيره‌سازي گاز طبيعي در مخزن ذخيره‌سازي شوريجه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۶ب.ظ)
افزايش ميزان ذخيره‌سازي گاز طبيعي در مخزن ذخيره‌سازي شوريجه موج - مدير عامل شرکت پالايش گاز شهيد هاشمي نژاد اعلام کرد: ميزان ذخيره‌سازي گاز طبيعي در مخزن ذخيره‌سازي شوريجه تاکنون به ۷۵۰ ميليون مترمکعب رسيده است.
به گزارش خبرگزاري موج، ناصر اسلامي، مدير عامل شرکت پالايش گاز شهيد هاشمي نژاد، افزود: شرکت پالايش گاز شهيد هاشمي نژاد در پنج ماه امسال بيش از پنج ميليارد مترمکعب گاز را فراورش و به خطوط سراسري ارسال کرده است.
وي افزود: در بازه زماني ياد شده، پنج ميليارد و ۷۰۰ ميليون مترمکعب گاز از چاه‌هاي منطقه عملياتي خانگيران دريافت کرده‌ايم که اين ميزان در مقايسه با مدت مشابه سال پيش رشد ۵.۶ درصدي را نشان مي‌دهد.
مدير عامل شرکت پالايش گاز شهيد هاشمي نژاد با بيان آنکه در ۵ ماه اول سال جاري ۲۳۰ هزار تن گوگرد توليد شده که اين آمار در مدت مشابه سال ۹۳ حدود ۲۱۶ هزار تن بوده است، اظهار داشت: در دوره مورد بررسي توليد گوگرد نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد ۶.۵ درصدي برخوردار شده است.
به گفته اسلامي، در بخش ذخيره‌سازي گاز طبيعي در سال ۹۳ حدود ۵۰۰ ميليون مترمکعب گاز به مخزن ذخيره‌سازي شوريجه تزريق شده که خوشبختانه با همت و تلاش کارکنان اين مجتمع گازي، ميزان ذخيره‌سازي تاکنون به ۷۵۰ ميليون مترمکعب رسيده است.
وي تأکيد کرد: در بخش ذخيره‌سازي شاهد رشد ۲۵ درصدي تزريق گاز به مخزن بوده‌ايم که در فصل زمستان و حداکثر مصرف، از اين مخزن بهره‌برداري خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن