تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820356786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بدنه کوره قوس الکتريکي ناحيه فولادسازي سبا بومي سازي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ شهريور ۱۳۹۴ (۱۱:۲ق.ظ)
بدنه کوره قوس الکتريکي ناحيه فولادسازي سبا بومي سازي شد موج-بدنه کوره قوس الکتريکي فولاد سازي سبا به عنوان يکي از قطعات استراتژيک اين واحد، با کيفيت بالا و 50 درصد صرفه جويي اقتصادي نسبت به خريد خارجي، با مشارکت سازندگان داخلي کشور بومي سازي شد.
به گزارش خبرگزاري موج، روابط عمومي شرکت فولاد مبارکه روز يکشنبه به نقل از کارشناس قطعات يدکي ناحيه فولادسازي و نورد پيوسته سبا اضافه کرد: شرکت فولاد مبارکه به عنوان بزرگ ترين توليدکننده فولاد کشور در راستاي عمل به سياست هاي کلي اقتصاد مقاومتي و حمايت از توليد ملي، کار و سرمايه ايراني، باتوجه به تنوع تجهيزات، ماشين آلات و قطعات يدکي و مواد مورد نياز خطوط توليد خود، اين سياست را سرلوحه کار خود قرار داده و بار ديگر توانست با تکيه بر دانش و تجارب خود و استفاده از توانمندي هاي سازندگان داخلي و با بومي سازي بدنه کوره قوس ناحيه فولاد سازي و نورد پيوسته سبا به اين مهم دست يابد.
ايمان مکوندي افزود: وزن تقريبي اين تجهيز 50 تن است و با استفاده از اين بدنه، عملا توليد و نگهداري 170 تن فولاد مذاب در کوره قوس الکتريکي سبا ميسر مي شود.

کوره شماره 8 فولادسازي فولاد مبارکه افزايش ظرفيت يافت

مدير توسعه نواحي آهن سازي و فولادسازي اين مجموعه صنعتي نيز اظهار کرد: در اين پروژه موفقيت آميز عمليات تست و راه اندازي کوره روز 10 شهريور سالجاري با موفقيت پايان يافت و اين کوره وارد سيکل توليد شد.
مهرداد عبدالرحيم زاده افزود: با تغيير شکل کلي بدنه اين کوره و انجام ساير اقدامات مورد نياز، زمان ذوب گيري کاهش و تعداد ذوب روزانه افزايش مي يابد.
وي ادامه داد: به منظور افزايش توليد در ناحيه فولادسازي و دستيابي به توليد 7.2 ميليون تن فولاد خام در سال، پروژه هاي مختلفي تعريف شد که يکي از آن ها اصلاح اساسي کوره هاي قوس الکتريکي بود.
وي ادامه داد: در اين پروژه ترانسفورماتور 140 تا 160 مگاولت آمپر، بازوهاي جديد نگهدارنده الکترود، تجهيزات و قطعات سيستم هيدروليک، بخشي از تابلوهاي اتوماسيون و ابزار دقيق و سيستم کنترل کننده و ديگر بخش هاي مرتبط در جاي خود اصلاح شده و يا ارتقا يافتند.
رييس اجراي پروژه هاي فولادسازي نيزدر اين ارتباط گفت: براي اجراي اين پروژه، برنامه تفصيلي فشرده تهيه و در يک دوره توقف دو ماهه کوره 8 که از 6 تيرماه امسال شروع شد، ابتدا کليه تجهيزات قبلي دمونتاژ و از محل تخليه، سپس فعاليت هاي اجرايي به صورت موازي شروع شد.
محمدحسين خرمي اضافه کرد: با انجام اصلاحات فوق الذکر روي اين کوره، بدنه آن به صورت کلي تغيير شکل داده شده و ظرفيت آن از 180 به 200 تن افزايش يافت.
فولاد مبارکه اصفهان با توليد سالانه بيش از 5.6 ميليون تن ورقهاي فولادي بزرگ ترين توليد کننده فولاد کشور است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن