تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه دیدید که مردی باکی ندارد که چه می گوید و چه درباره اش گفته می شود،چنین ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804286207




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میناوند : کاسه گدایی، آقایان را در پرسپولیس ذلیل می کند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: میناوند : کاسه گدایی، آقایان را در پرسپولیس ذلیل می کند
پیشکسوت فوتبال کشورمان در سخنانی به وضعیت پرسپولیس اشاره کرد.


مهرداد میناوند در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره جوان گرایی در تیم ملی بیان کرد : باید به استفاده کی روش از بازیکنان جوان در کنار نفرات باتجربه احترام گذاشت . 

وی ادامه داد : به طور حتم این موضوع  با برنامه ریزی مربی پرتغالی و هدف درخشیدن در جام جهانی 2018 روسیه صورت گرفته است . تا چه زمانی باید یک سری بازیکن خاص در تیم ملی بازی کنند . سن برخی بازیکنان اجازه حضور در جام جهانی را به آن ها نمی دهد و این جوانان می توانند با تجربه اندونزی در دیدارهایی مثل جدال مقابل گوام به آینده فوتبال ملی کمک کنند . 

میناوند افزود : من برخی انتقادات به سرمربی تیم ملی را قبول ندارم . جدیدترین نقد به وی هم در خصوص مرخصی های کی روش است . این مربی با آن سابقه درخشان در فوتبال دنیا به خاطر چند روز مرخصی بیشتر آبروی خود را به حراج نمی گذارد و حتم بدانید مرخصی های وی در قراردادش با فدراسیون لحاظ شده است . شاید عمل نکردن به قول های داده شده به این مربی دلیل اضافه شدن مرخصی کی روش باشد . 

پیشکسوت فوتبال درباره اختلاف به وجود آمده بین تیم ملی بزرگسالان و امید ایران گفت : این مسئله در مقدماتی المپیک 2016  هم تکرار شده بود . با تمام احترامی که برای تیم ملی امید و دوستانم در این تیم قائل هستم حق را به تیم بزرگسالان می دهم .  
این مسائل با تعامل حل می شد و نباید به رسانه ها کشیده می شد . دوطرف باید به هدف واحدی رسیده و از دلسردی مردم نسبت به فوتبال ملی جلوگیری کنند . 

وی افزود : فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال کشور در این زمینه اشتباه بزرگی را مرتکب شد ، چرا که باید قبل از به وجود آمدن این اختلاف ملی در جلسه ای مشکل را حل می کرد . از روز نخست ورود کی روش به ایران ، بحث های این چنینی در فوتبال ما وجود داشته چرا که این مربی تحمل غیرحرفه ای بودن ما را ندارد . 

میناوند در خصوص اظهارات افشین پیروانی مدیر فنی تیم ملی بزرگسالان مبنی بر سهولت استفاده از بازیکنان سرباز در تیم ملی امید برخلاف بزرگسالان بیان کرد : پیروانی در جایگاه یکی از بزرگان فوتبال ایران و مدیر فنی تیم ملی بزرگسالان دل سوز فوتبال ملی است . در زمان حضورم در تیم ملی امید چندباری بازیکنان سرباز با تاخیر به تیم اضافه شدند ، اما خوشبختانه با درایت مجلس شورای اسلامی و حبیب کاشانی مدیر تیم ملی امید این موضوع تا حدودی حل شده است . این شرایط باید برای تیم بزرگسالان هم مهیا گردد . چرا که اولویت با تیم ملی بزرگسالان است . 

وی افزود : به طور حتم ارزش درخشش تیم ملی فوتبال بزرگسالان در جام جهانی به مراتب بالاتر از حضور تیم ملی امید در المپیک است ، امیدوارم شرایط برای هر دو تیم یکسان باشد .  
وی ادامه داد : برای فوتبال ما با این همه پتانسیل و سرمایه ملی شایسته نیست که تیم ملی ، خود را به وضعیت تیم های پرسپولیس و استقلال ، دچار کرده و اسباب ناراحتی و اذیت و آزار سرمربی سرشناس و باتجربه تیم ملی را فراهم کرده است . کی روش تنها برای حفظ آبرو و اعتبار فوتبال ملی ایران تلاش می کند بنابراین باید در این مسیر تمام امکانات را در اختیار وی قرار دهیم . 

میناوند درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس ، اظهار داشت :  نمی دانم به جز تأسف درباره پرسپولیس و کاسه گدایی گرفتن مسئولان آن ، چه بگویم . مدیران باین باشگاه با توهین به شعور فوتبالی دوستداران پرسپولیس صحبت های اشتباهی را مطرح کرده و روی آن مانور می دهند . 

وی ادامه داد : آن ها می گویند رئال مادرید هم از کمک های این چنینینی هواداران خود استفاده می کند ، آنقدر اطلاعات فوتبالی ضعیفی دارند که انگار مردم ، فوتبال را ندیده و رئال مادرید را نمی شناسند . افسوس می خورم که پرهوادارترین باشگاه آسیا با گذشت پنج هفته از رقابت های لیگ برتر ، هنوز پیراهن و حامی مالی خود را نمی شناسد . با تمام احترامی که برای هرکسی که در این باشگاه مردمی زحمت می کشد ،  قائل هستم باید به بی کفایتی برخی از آن ها نیز اشاره کنم . 

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال گفت : مدیر باشگاه پرسپولیس گفته من در آینده از طرح پول گرفتن از مردم برای اداره پرسپولیس استفاده می کنم ! باید به وی گفت : که دوست عزیز شما به هیچ وجه اجازه نداری که این درخواست را از هواداران پرسپولیس داشته باشی . چگونه مقابل دوستداران پرسپولیس که از هیچ امکاناتی برخوردار نیستند کاسه گدایی دراز کرده اید ؟! در واقع  این افراد با مطرح کردن چنین درخواست هایی مقابل مردم خوار و ذلیل می شوند .  

میناوند تصریح کرد : مطرح شدنن این مسئله پس از کسب نخستین برد پرسپولیس در لیگ و رسیدن برانکو به آرامش نسبی و همچنین تیم ، تا حدودی بودار است . در این زمان چه لزومی به افشای این موضوع بود ؟

وی در پایان خاطر نشان کرد : دوستان می گویند این طرح ، طرح نوینی است در حالی که به واقع زشت ترین طرح ممکن برای اداره پرسپولیس می باشد . از همین جا می گویم : به فکر جیب مردم نبوده و جرأت عذرخواهی از مردم را داشته باشید . اگر نمی توانید بدون پول مردم در پرسپولیس کار کنید ، با  استعفای خود مردم را خوشحال کنید .

انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

پرسپولیس دست به دامن هواداران شد
قطبی خواستار حل مشکلات مالیاتی‌ خود شد
فغان از فغانی! + عکس
رنسانس در جناح چپ پرسپولیس/ آغاز دور تازه مذاکرات برای جذب ضرغام اسماعیل





۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن