تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812936670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوير: اسکاتلند هرچه در توان دارد انجام خواهد داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۲ق.ظ)
نوير: اسکاتلند هرچه در توان دارد انجام خواهد داد موج - مانوئل نوير سنگربان مانشافت پيش از بازي تيمش مقابل اسکاتلند درباره اين بازي و وضعيت تيم به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
به گزارش خبرگزاري موج، تيم ملي آلمان در چارچوب مرحله مقدماتي رقابت هاي يورو 2016 روز دوشنبه ساعت 23:15 به وقت تهران به مصاف اسکاتلند خواهد رفت. پيش از اين بازي مانوئل نوير در يک کنفرانس خبري حاضر شد و به سوالات خبرنگاران در مورد اين بازي و وضعيت مانشافت پاسخ داد:

بازي مقابل اسکاتلند:
من پيش از اين هيچگاه به اينجا نيامده بودم. اميدوارم بتوانم با اين کشور، استاديوم ، مردم و هواداران اسکاتلند بيشتر آشنا شوم. اطمينان دارم که آنها هرآنچه در توان دارند مقابل ما انجام مي دهند تا به پيروزي برسند. ما نيز بايد آماده چنين چيزي باشيم. مي دانيم که هر اتفاقي مي تواند رخ دهد و ما بايد صد درصد توان خود را بکار ببريم تا به پيروزي برسيم. انتظار دارم که آنها همانند بازي رفت در دورتموند تدافعي بازي کنند و منتظر ضد حملات و غافلگير کردن ما باشند.

ماريو گوتسه در تيم ملي:
او گل پيروزي ما در فينال جام جهاني را زد. فصل گذشته براي او پيچيده و سخت بود. اما او هميشه بازي خوبي چه در تيم ملي و چه در بايرن مونيخ انجام مي دهد. او حرفه اي است. هميشه براي حريف در يک سوم دفاعي يک تهديد محسوب مي شود. همچنين توانايي فضا سازي و بازي خواني خوبي دارد. ماريو همواره در حال پيشرفت است .

ژروم بواتنگ:
به عنوان يک دروازه بان ، مي توانم همواره به او اطمينان داشته باشم. او علاوه بر قدرت فيزيکي بالا و بلند قامتي، سرعت خوبي دارد و در نبرد هاي هوايي نيز قوي نشان مي دهد. او به همراه متس هوملس زوج دفاع مياني فوق العاده اي را تشکيل مي دهند.

دروازه بان دوم آلمان:
ما دروازه بانان خوب زيادي در آلمان داريم و اين باعث افتخار ماست. به همين خاطر در آينده مشکلي براي تيم ملي در پست دروازه بان وجود ندارد. علت همه اينها ، تمرينات خوب و سطح بالا و مربيان ما در باشگاه ها و در تيم ملي زير نظر آندرياس کوپکه است.

تاکتيک ها از ديدگاه دروازه بان:
در اکثر بازي ها با وضعيتي روبرو مي شويم که در آن، بازيکنان تيم حريف به صورت متراکم در فاز دفاعي و يک سوم مياني خود قرار دارند. اين به اين معني است که مدافعان ما نيز بايد کمي جلوتر بازي کنند.ما به پاسها و سانتر هاي بيشتري براي رسيدن به گل نياز داريم. وقتي حريف ضد حمله اي را شروع مي کند، مدافعان ما بايد به سرعت 70 مثر به عقب بدوند. ما از اين موضوع آگاهيم و بايد راه حلي براي آن پيدا کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن