تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818779389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تل آویو به دنبال تخریب ۱۳ هزار ساختمان فلسطینی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تل آویو به دنبال تخریب ۱۳ هزار ساختمان فلسطینی


سازمان ملل متحد اعلام کردرژیم صهیونیستی برای حدود ۱۳ هزار ساختمان متعلق به فلسطینیان در کرانه باختری اشغالی دستور تخریب صادر کرده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبربه نقل از خبرگزاری صداوسیما، دستور تخریب این ساختمانها درحالی صادر شده است که سازمان ملل،اتحادیه اروپا و شمار زیادی از سازمان های غیر دولتی به تازگی از رقم بی سابقه آوارگان به سبب این تخریب ها خبرداده اند. دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل در گزارشی اعلام کرد از سال 1988 تا 2014 ، رژیم صهیونیستی بیش از 14 هزار دستور تخریب  در آنچه امروزه منطقه «سی» نام دارد صادر کرده است.
منطقه« سی» 60 درصد از کرانه باختری رود اردن را شامل می شود که کنترل آن به طور کامل از دست فلسطینیان خارج است و تحت کنترل اداری و نظامی رژیم صهیونیستی قرار دارد.
شمار ساختمانهای در معرض تخریب حدود 13 هزار ساختمان برآورد می شود. بنابراعلام سازمان ملل متحد ، از آغاز سال ، حدود 356 ساختمان ( لفظی که  صفحات خورشیدی تا  منازل را در بر می گیرد) در منطقه سی تخریب شده است . 81 مورد از این خانه های فلسطینی با کمک های بین المللی ساخته شده است .
در منطقه« سی » فلسطینیان عموما هرگز مجوز ساخت و ساز دریافت نکرده اند.
بهانه ای که رژیم صهیونیستی برای تخریب این ساختمانها به آن متوسل می شود فقدان این مجوز است و هنوز در خصوص این گزارش واکنشی نشان نداده است.
دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل اطمینان داد صرف نظر از این تخریب ها ،‌تهدید به تخریب خود مانعی برای ساکنان است.
این نهاد سازمان ملل اعلام می کند هرچند فقط تعداد کمی از این دستور تخریب ها به اجرا در آمده است ،‌خود این دستور تاریخ انقضایی ندارد و خانواده های فلسطینی را در نوعی حالت تردید و تهدید دائم باقی نگه می دارد.
بنابراعلام سازمان ملل متحد 300 هزار فلسطینی در منطقه «سی »زندگی می کنند. در این منطقه همچنین 356 هزار شهرک نشین رژیم صهیونیستی ساکن هستند.



دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن