تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805314816




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هندوها با جکی چان به دنبال شکستن طلسم 56 ساله ایران +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: هندوها با جکی چان به دنبال شکستن طلسم 56 ساله ایران +عکس
تیم ملی فوتبال هند که در رده 155 فیفا قرار دارد می خواهد در دهمین تقابل خود مقابل ایران به سومین برد تاریخ فوتبالش پس از 56 سال دست یابد و یک شگفتی بزرگ در مقدماتی جام جهانی 2018 بیافریند.
به گزارش نامه نيوز ، تیم‌ملی فوتبال راهی هند شد تا دومین سه امتیازش را در مرحله گروهی مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 روسیه به دست بیاورد.
شاگردان کی‌روش که در مجموع دو بازی ابتدایی خود مقابل ترکمنستان (یک- یک) و گوام (6- صفر) 4 امتیاز گرفتند برای اینکه فقط «عمان» را رقیب خود در بالای جدول گروه D ببیند، باید هند ته جدولی را از پیش روی بردارند. 
جکی چان در ترکیب تیم ملی هند/ طلسم 56 ساله هندوها



تاریخچه دیدارهای ایران و هندوستانتیم‌ ملی ایران تاکنون 9 بار با هند روبرو شده و این بار قرار است برای دهمین بار در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2018 روسیه به مصاف این تیم برود. حاصل 9 بازی گذشته ایران و هند 6 پیروزی برای ایران، یک تساوی و 2 پیروزی برای هند بوده است. حساس‌ترین دیداری که ایران و هند با هم برگزار کرده‌اند به سال 1951 بر می گردد که تیم هند در فینال بازی‌های آسیایی با تک گل ملاوا ایران را شکست داد و قهرمان شد.25  اردیبهشت 1371- هند صفر – ایران 3 (مقدماتی جام ملت‌های آسیا 1992)گل‌ها: مجتبی محرمی و فرشاد پیوس (دو گل)16 آذر 1363- ایران صفر – هند صفر (جام ملت‌های آسیا 1984) 17 اسفند 1358- ایران 2 – هند صفر (مقدماتی المپیک 1980)گل‌ها: برزگری و حمید علیدوستی 21 آذر 1345- ایران 4 – هند یک (بازی‌های آسیایی 1966)گل‌ها: علی جباری، اسماعیلی (2 گل) و طالبی 29 خرداد 1343- هند یک – ایران 3 (مقدماتی المپیک 1964)گل‌ها: حمید شیرزادگان (2 گل) و همایون بهزادی 16 خرداد 1343- ایران 3 – هند صفر (مقدماتی المپیک 1964)گل‌ها: حمید شیرزادگان، همایون بهزادی و برمکی 24 آذر 1338- هند یک – ایران 2 (مقدماتی جام ملت‌های آسیا 1960) 17 آذر 1338- هند 3 – ایران یک (مقدماتی جام ملت‌های آسیا 1960)گل: پرویز دهداری21 اردیبهشت 1330- هند یک – ایران صفر (فینال بازی‌های آسیایی 1951)البته آخرین باری که ایران و هند با هم دیدار کردند 9 سال پیش و بازی‌های آسیایی 2006 دوحه بود که تیم زیر 23 ساله های ایران با 2 گل جلال اکبری و آرش برهانی به برتری دست یافتدر ادامه گزارش با تیم ملی هند بیشتر آشنا شوید:* عبور از اورست با چتریهند تیمی که تحت هدایت استفان کنستانتین انگلیسی دو بازی اولش را در گروه D باخته برای اینکه به بازی‌های این مرحله برسد در مجموع دو بازی رفت و برگشت خود از سد نپال گذشت. هندی‌ها برای اینکه از مردان خاستگاه اورست عبور کنند در بازی رفت (پنجشنبه 21 اسفند 1393) 2 بر صفر مهمان‌شان را شکست دادند. در بازی برگشت هم (سه‌شنبه 26 اسفند 1393) دیدار دو تیم با تساوی بدون گل در کاتماندو خاتمه پیدا کرد تا هند با گذر از مرحله پلی‌آف به جدول گروه D راه یابد.
هندوها به دنبال شکستن طلسم 56 ساله ایران با جکی چان +عکس

در واقع هندی‌ها حضور خود در این مرحله را مدیون سونیل چتری هستند که هر دو گل‌شان را در بازی رفت وارد دروازه نپال کرد. چتری با 48 گل رکورددار گل ملی در هند است.* شکست در روز درخشش سونیلهند در بازی اول مرحله گروهی یک بر2 پیش چشم هوادارانش مغلوب عمان شد. در دیدار 21 خردادماه قاسم سعید با گل دقیقه یک خود میزبان را غافلگیر کرد. بعد نوبت به سونیل چتری رسید تا در دقیقه 26 امید را به اردوی هند بازگرداند. با این حال پنالتی دقیقه 40 عمادالحسینی سبب شد تا 2 ماه و 26 روز قبل هند شکست در بازی اول مرحله گروهی را تجربه کند.
جکی چان در ترکیب تیم ملی هند/ طلسم 56 ساله هندوها

* ضریه اول را مک دونالد زدبه گزارش مشرق، در دیدار دوم گوام با نتیجه مشابه 2 بر یک از پس هند برآمد. این بار مک دونالد (37) و تراویس (62) هر کدام یک گل در هر نیمه به هند زدند تا گلزنی مجدد سونیل چتری (93) مانع از ثبت شکست دوم مهمان نشود. این دیدار سه‌‌شنبه 26 خرداد ماه یعنی 2 ماه و 3 هفته قبل برگزار شد.هندی‌ها-البته بعد از این بازی، دوشنبه 9 شهریورماه یعنی 6 روز قبل هم در دیداری دوستانه برابر نپال قرار گرفتند که حاصل آن تساوی صفر- صفر دو تیم بود.* 4تایی‌هابرای هند 6 بازیکن بوده‌اند که در هر 4بازی اخیر این تیم به میدان آمده‌اند. نفر اول سوبرات پال گلر هندی‌هاست. بعد نوبت به آرناب کومار خط دفاع می‌رسد که همواره نظر موافق سرمربی 52 ساله هند را جلب کرده است.در خط هافبک هم چان سینگ و لینگ دو مردانی هستند که شانس بازی برابر نپال (2مرتبه)، عمان و گوام را داشته‌اند. در کنار این چهار نفر سونیل چتری و رابین سینگ در خط حمله هم دیگر مردان 4 تایی هندی‌ها هستند که سه‌شنبه در تقابل با ایران شانس انجام یک بازی ملی دیگر را دارند.* پال روی عدد 40سوبرات پال دروازه‌بان اول هندی‌ها 39 بازی ملی دارد و سه‌شنبه شانس پوشیدن پیراهن تیم‌ملی کشورش را برای چهلمین مرتبه دارد. گلری که برای تیم رده هفتمی لیگ یک هند سالگائوکار- بازی می‌کند در فصل 15-2014 فوتبال کشورش 15 بازی انجام داد و 21 گل طی 1288 دقیقه خورد.
جکی چان در ترکیب تیم ملی هند/ طلسم 56 ساله هندوها

سوبرات 182 سانتی‌متری در پنج دیدار اخیر تیم‌ملی هند سه کلین‌شیت مقابل نپال داشت و البته 4 گل از گوام و عمان دریافت کرد.* کومار تنها مدافع مورد اعتماد استفانآرناب کومار 25 ساله تنها مدافعی است که در بازی‌های اخیر حضوری 90 دقیقه‌ای داشته است. این بازیکن که 13 بازی ملی انجام داد، فصل پیش برای بنگال شرقی در لیگ 11 تیمی هند 16 بار به میدان رفت تا 1305 دقیقه پیراهن تیمش را بر تن کند. آرناب یک گل ملی 3 امتیازی هم سال 2013 به مالدیو زده است. مدافعی که در بازی‌های جنوب آسیا دروازه رقیب هند را باز کرد تا نتیجه نهایی پیروزی یک بر صفر هند برابر مالدیو باشد.* جکی چان هندیبه گزارش مشرق، هند در خط میانی خود یک جکی چان واقعی دارد! هافبک 23 ساله هند جکی چان سینگ نام دارد. بازیکنی که گفته می‌شود به خاطر علاقه پدرش به ستاره چینی هالیوود، چنین نامی روی او گذاشته‌اند.
جکی چان در ترکیب تیم ملی هند/ طلسم 56 ساله هندوها

جکی هندی ها با 170 سانتی‌متر بلندی قامت در فصل 15-2014 فوتبال کشورش 18 بازی برای رویال واهینگ انجام داد تا طی 1391 دقیقه 5 گل هم بزند.* اگنسون 2 اخطاره خوش‌شانساگنسون لینگ در خط میانی برای نایب قهرمان لیگ یک هند- بنگالور- توپ می‌زند. لیگ، فصل پیش در هر 20 بازی رقابت‌‌ها حضور داشت و 1687 دقیقه بازی کرد تا 6 گل هم بزند.این بازیکن در مرحله پلی‌آف و دیدار با نپال یک اخطار گرفت تا در دیدار اخیر مقابل گوام دو کارته شود. هر چند که به احتمال زیاد با توجه به پاک شدن اخطارهای مرحله قبل، شانس بازی برابر ایران را خواهد داشت.* رابین یکی دیگر از خوب‌های هندهند در خط حمله به جز سونیل چتری که پیش‌تر عنوان شد از خوب‌های این تیم به شمار می‌رود، رابین سینگ را هم دارد. رابین برای بنگالور بازی می‌کند و فصل قبل طی 18 بازی و 1120 دقیقه 6 گل به ثمر رساند.
جکی چان در ترکیب تیم ملی هند/ طلسم 56 ساله هندوها

رابین که 18 بازی ملی دارد و دو گل به چین‌تایپه و فلسطین زده، سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1394، این شانس را داشت که در AFC کاپ با پیراهن بنگالور دروازه واریوس سنگاپور را باز کند و عامل پیروزی یک بر صفر تیمش باشد.



۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن