تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819471783




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمک 444444تومانی سیاه‌جامگانی‌های مشهد به خیریه!


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


کمک 444444تومانی سیاه‌جامگانی‌های مشهد به خیریه! استان‌ها > خراسان رضوی - یکشنبه شب در مراسم خیریه‌ای در مشهد با حضور برخی هنرمندان و ورزشکاران برگزار شد، اتفاقات جالبی افتاد.

به گزارش «خبرآنلاین» از خراسان رضوی؛ در این مراسم فاطمه معتمدآریا و علی صالحی از جمع هنرمندان و محسن فروزان، میثم حسینی و پیمان میری بازیکنان سیاه‌جامگان ابومسلم به همراه عباسی مدیرعامل و رکوعی مربی این تیم حضور داشتند.
وقتی در میانه مراسم یک قالیچه دستباف کودکان تحت پوشش خیریه برای حراج روی سن رفت، محسن افشانی مجری برنامه با قیمت پایه شروع به حراج آن کرد که میثم حسینی به عنوان نماینده پرسپولیسی‌ها مبلغ 6میلیون تومان به آن اضافه کرد، محسن فروزان هم بعد از وی، به احترام استقلالی‌ها 4میلیون تومان به مبلغ این قالیچه اضافه کرد و قرار شد پرداخت کند.
این اما پایان کار نبود، از میانه جمعیت سهیل سعادتمند عکاس تیم پرسپولیس اعلام کرد که 666هزار و 666تومان به قیمت این قالیچه اضافه و پرداخت می‌کند که پس از وی مسعود حکم‌آبادی مدیر رسانه‌ای سیاه‌جامگان هم مبلغ 444هزار و 444تومان را برای کمک اعلام کرد. با این حال محسن افشانی که از ابتدای برنامه قصد داشت پرسپولیسی بودنش را ثابت کند از طرف خودش باز مبلغ 666هزار و 666تومان به این مبلغ اضافه کرد و این کار بازهم با واکنش مدیر رسانه‌ای سیاه‌جامگان مواجه و مجددا مبلغ 444هزار و 444تومان دیگر به مبلغ این قالیچه افزوده شد.
افشانی و دیگران این کل‌کل را ادامه ندادند و داشتند مبلغ قالیچه را می‌بستند که مجددا حکم‌آبادی؛ مدیر رسانه‌ای سیاه‌جامگان مبلغ 15هزار تومان بابت رده پانزدهم پرسپولیس در جدول رده‌بندی به مبلغ جمع شده اضافه کرد، عددی که محسن افشانی در توضیح آن گفت: «مبلغ پایه فروش پرسپولیس!»



دوشنبه 16 شهریور 1394 - 06:39:43





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن