تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806684326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري نخستين تور دريايي به ابوموسي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ شهريور ۱۳۹۴ (۲۰:۳۵ب.ظ)
برگزاري نخستين تور دريايي به ابوموسي موج - مدير کل اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان هرمزگان گفت: جزيره ابوموسي به عنوان يکي از مهم‌ترين ظرفيت‌هاي گردشگري دريايي استان هرمزگان محسوب مي‌شود که تا کنون از آن بهره برداري لازم به عمل نيامده است.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از مانا، نخستين تور دريايي به جزيره ابوموسي، اوايل مهر امسال توسط يک فروند شناور مسافربري 90 نفره برگزار خواهد شد.
محسن ضيايي ادامه داد: توسعه گردشگري در اين جزيره با برگزاري تورهاي دريايي در دستور کار اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قرار گرفته است.
وي خاطرنشان کرد: در اين راستا بر اساس هماهنگي‌هاي به عمل آمده با يکي از دفاتر خدمات مسافرتي فعال در استان قرار است اوايل مهر نخستين تور دريايي به جزيره برگزار شود.
اين مقام مسوول در استان هرمزگان افزود: همچنين با مذاکرات صورت گرفته با دانشگاه هرمزگان و دانشگاه آزاد استان در نظر داريم دانشجويان به عنوان نخستين گردشگران اين تور دريايي به ابوموسي سفر کنند.
وي گفت: به همين منظور با تسهيلات ارزان قيمت قرار است اين تور دريايي توسط يک فروند شناور بخش خصوصي که ظرفيت حمل 90 نفر مسافر را دارد، برگزار شود.
وي اذعان داشت: اين شناور مسافربري مدرن و مطابق با آخرين استانداردهاي روز دنيا است و گردشگران با استفاده از اين شناور مي‌توانند سفر امن دريايي را تجربه کنند.
به گفته ضيايي، پيش بيني مي‌شود در نخستين تور گردشگري دريايي به جزيره ابوموسي 50 الي 60 نفر شرکت کنند که تمام اين افراد را دانشجويان استان تشکيل مي‌دهند.
مدير کل اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان هرمزگان يادآور شد: مدت زمان سفر به جزيره ابوموسي از طريق راه دريايي و بندر لنگه حدود سه ساعت به طول خواهد انجاميد.
وي با اشاره به اين که قصد داريم نخستين تور دريايي جزيره ابوموسي را همزمان با هفته جهانگردي در اوايل مهر برگزار کنيم، خاطرنشان کرد: به همين منظور يکشنبه هفته جاري به همراه هيأتي از مقامات استان سفري به جزيره ابوموسي خواهيم داشت.
ضيايي تصريح کرد: اين سفر با هدف بررسي امکانات خدماتي موجود در جزيره براي سرويس دهي مناسب به گردشگران صورت مي‌گيرد تا در صورت وجود نواقص احتمالي نسبت به رفع آن اقدام شود.
وي همچنين در خصوص مکان اقامتي مناسب براي گردشگران ورودي به ابوموسي گفت: هم اکنون از سوي اداراتي چون سازمان شيلات ايران، تربيت بدني، آموزش و پرورش و سپاه پاسداران مکان‌هاي اقامتي در جزيره وجود داردکه مي‌توان با انجام هماهنگي با اين ارگان‌ها از اين ظرفيت‌هاي اقامتي جهت سرويس دهي به گردشگران استفاده کرد.
مدير کل اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان هرمزگان تاکيد کرد: همچنين در حال حاضر دو رستوران فعال در جزيره وجود دارد که در سفر پيش رو از آن‌ها خواهيم خواست در زمان ورود تور گردشگري به جزيره آماده سرويس دهي به گردشگران باشند.
وي با اشاره به اين که سواحل مرجاني جزيره ابوموسي يکي از زيباترين جاذبه‌هاي خليج فارس محسوب مي‌شود، اظهار داشت: قرار است امکاناتي جهت ماهيگيري و غواصي براي گردشگران به جزيره ابوموسي به همراه تور گردشگري برده شود.
وي در ادامه گفته خود خاطرنشان کرد: در گام دوم قصد داريم تور دريايي جزيره ابوموسي را ويژه کارمندان دولت برگزار کنيم.
ضيايي اظهار داشت: اين تورها با اين هدف برگزار مي‌شود تا بتوانيم از ميزان استقبال عموم مردم نسبت به سفردريايي به جزيره ابوموسي ارزيابي کامل به عمل آوريم.
وي اذعان داشت: در صورتي که مطمئن شويم گردشگران علاقه مند سفر به جزيره ابوموسي هستند، نسبت به ايجاد زيرساخت‌هاي گردشگري در اين جزيره اقدامات لازم را انجام خواهيم داد.
وي تاکيد کرد: ساخت تاسيساتي چون هتل، رستوران، کلوپ‌هاي غواصي، اسکله تفريحي و شناور بايد توسط سرمايه گذاران بخش خصوصي صورت گيرد که براي ترغيب آن‌ها براي ورود به اين بخش نهايت تلاش خود را انجام خواهيم داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن