تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815538808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاج: این هفته با صداوسیما جلسه داریم/ به IPTV امیدوارم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: تاج: این هفته با صداوسیما جلسه داریم/ به IPTV امیدوارم
رئیس سازمان لیگ می‌گوید در هفته جاری جلسه‌ای درباره حق پخش مسابقات فوتبال برگزار خواهد شد.
به گزارش نامه نیوز، مهدی تاج پس از پایان جلسه هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتبال اظهار کرد: جلسه امروز با حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد و اسناد مالی و گزارشات سازمان لیگ را ارائه کردیم. در این جلسه تعداد تیم‌های حاضر در لیگ دو مورد بررسی قرار گرفت و تعیین شد این لیگ با حضور 40 تیم برگزار شود. همچنین درباره اعتراض باشگاه‌ها به حضور بیست تیم در لیگ دسته یک تصمیم‌گیری کردیم و هیات رئیسه قانع شدند این لیگ با حضور 20 تیم برگزار شود. بیشتر اعضای هیأت رئیسه از سازمان لیگ تشکر کردند.

وی ادامه داد: درباره تیم‌های بدهکار هم قرار شد سهم آنها از تبلیغات به کمیته انضباطی داده شود تا به مرور بدهی آن‌ها تسویه شود. در گفت‌وگویی هم که رئیس کمیته انضباطی انجام داده بود قرار شد طلبکاران به سازمان لیگ مراجعه نکنند و به این کمیته بروند.

رئیس سازمان لیگ درباره اعتراض باشگاه استقلال تهران راجع به زمان دیدار آنها در جام حذفی خاطر نشان کرد: قرار بر این شد کمیته مسابقات در این باره توضیح دهد حتی در اعتراضی هم که مجید جلالی انجام داده بود و درباره تغییر بازی ها توضیح خواسته بود به مسئول کمیته انضباطی گفتم به سرعت توضیحات ارائه شود. بحث دیگری که فراموش شد این بود که در جلسه امروز درباره جوانگرایی گفت‌وگویی انجام دادیم و اعضای هیأت رئیسه تاکید داشتند جوانگرایی توسط سازمان لیگ جدی گرفته شود. طبق صبحتی که صورت گرفته قرار است باشگاه‌ها از تیم ب استفاده کنند تا به جای دو بار استفاده از وسیله نقل و انتقالات چهار بار از این زمان استفاده کنند.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: با جوانگرایی که در فصل گذشته صورت گرفت لیگ و تیم ملی ما پویاتر شده اند. حدود 4 سال از میانگین سنی تیم ملی کاهش یافته و باعث شد دوندگی در مسابقات لیگ برتر افزایش یابد کماکان امیدواریم لیگ‌مان جوان‌تر شود.

تاج گفت: درباره عقد قرارداد بازیکنان خارجی توسط باشگاه های استقلال و سپاهان و مشکلات آن‌ها تاکید کردیم این موضوع باید در هیأت رئیسه باشگاه ها مطرح شود. آن‌ها مجموعه خود را دارند و ما در کار آن ها دخالت نمی‌کنیم در بحث جوانگرایی هم احساس کردیم باشگاه‌ها مقداری کند هستند و نیاز به دخالت ما وجود دارد. در هیچ کجای دنیا سازمان لیگ در اینگونه موارد ورود نمی کند. مجموعه استقلال، سپاهان و پرسپولیس باید خودشان پاسخگو باشند.

رئیس سازمان لیگ در پایان در پاسخ به این سوال که موضوع حق پخش مسابقات لیگ برتر به کجا رسید ، اظهار کرد: به IPTV امیدوارم چرا که تا حدود زیادی با این مبحث آشنا هستیم. روز چهارشنبه جلسه ای با حضور کارگروه سازمان های لیگ با حضور امیرعابدینی ، محمدرضا ساکت، عزیزی خادم و کاظمی با هیأت صدا و سیما برگزار می‌شود و آن‌ها در این مورد تصمیم گیری می‌کنند.


منبع: ایسنا


۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن