تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819704131




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکیل 26 حوزه معاونت پلیس تخصصی در شرق استان تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندۀ پیشین انتظامی شرق استان تهران: تشکیل 26 حوزه معاونت پلیس تخصصی در شرق استان تهران خبرگزاری پانا: فرماندۀ پیشین انتظامی شرق استان تهران، گفت: ۲۶ حوزه پلیس و معاونت تخصصی در شرق استان تهران تشکیل شده است.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۵ شهريور ساعت 17:44

خبرگزاری پانا+سیروس+فتحی+فرمانده+پیشین+انتظامی+شرق+استان+تهران+sdv,s+tjpd+tvlhkni+dadkhkjzhld+avr+h

به گزارش خبرنگار پانا، در حالی امروز با حضور مسئولان استانی و کشوری، آئین تودیع اولین فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران برگزار می شود که سردار سیروس فتحی پس از چهار سال فرماندهی این نیرو، توانست کارنامه قابل قبولی را از خود به یادگار بگذارد. فرمانده پیشین انتظامی شرق تهران گفت: در سال ۹۰ و با دستور سردار احمدی مقدم فرمانده وقت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و با پیگیری و مطالبه چندین ساله مردم و مسئولان، فرماندهی نیروی انتظامی شرق استان تهران تشکیل شد. سردار سیروس فتحی ادامه داد: تا قبل از این تاریخ تمامی شهرستان های استان تهران تحت حوزه استحفاظی نیروی انتظامی استان تهران بودند اما از سال ۹۰، نیروی انتظامی ویژه شرق و غرب استان تهران با هدف خدمت رسانی گسترده تر به شهروندان تشکیل شد.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی شرق استان تهران، هفت شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، دماوند، فیروزکوه و پردیس را تحت پوشش قرار می دهد که نشان دهنده اهمیت فعالیت این نیرو در حوزه های امنیتی و انتظامی است. فتحی افزود: بر اساس آخرین آمارها بیش از دو میلیون نفر در حوزه استحفاظی نیروی انتظامی شرق استان تهران قرار دارند که حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر را هموطنان ایرانی و بیش از ۶۵۰ هزار نفر را اتباع خارجی تشکیل می دهند.
وی خاطر نشان کرد: حضور صدها هزار نفر از اتباع خارجی فرصت ها و تهدیدهای فراوانی را پیش روی نیروی انتظامی شرق استان تهران قرار داد و این فرماندهی را به یکی از حساس ترین فرماندهی های نیروی انتظامی کشور در این بخش تبدیل کرد. این مقام مسئول تصریح کرد: به هر ترتیب نیروی انتظامی شرق استان تهران در زمره مناطق پرتراکم و وسیع کشور است اما عملکرد این نیرو طی سال های پس از تشکیل، نشان دهنده موفقیت های به دست آمده در این عرصه است.
فتحی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نیروی انتظامی شرق استان تهران از زمان تشکیل تاکنون تعامل خوبی با اصحاب رسانه و خبرنگاران داشت و توانست موفقیت های کسب شده را در میان مردم به خوبی منعکس کند. وی افزود: کسب رتبه های برتر اطلاع رسانی در بررسی های پلیس در مقاطع زمانی مختلف، نشان دهنده تعامل مثبت نیروی انتظامی شرق استان تهران با اصحاب رسانه است.
وی تصریح کرد: یکی از موفقیت های نیروی انتظامی شرق استان تهران و فرماندهی آن، راه اندازی ۲۶ پلیس و معاونت تخصصی در این منطقه است به طوری که امروز بسیاری از امور مربوط به پلیس در همین مناطق انجام می شود. فتحی ادامه داد: بدون تردید، تغییر و ارتقای ساختار پلیس یکی از موفقیت های سردار فتحی اولین فرماندهی نیروی انتظامی شرق استان تهران است که برای همیشه به یادگار ماند.
فرماندهی نیروی انتظامی شرق استان تهران گفت: شاید یکی از موضوعات مهم و جنجالی سال های اخیر در شهرستان ورامین، تأمین زمین برای ساخت فرماندهی و معاونت های نیروی انتظامی شرق استان تهران بود و کار تا بدانجا پیش رفت که حتی برخی گمانه زنی ها از انتقال فرماندهی نیروی انتظامی از ورامین حکایت داشت. در این میان فرماندهی نیروی انتظامی شرق استان تهران توانست با رایزنی و تعامل سازنده با مسئولان، این امتیاز مهم را در دیار ۱۵ خرداد حفظ کند.  سیروس فتحی پس از چهار سال فرماندهی نیروی انتظامی شرق استان تهران و در حالی که امروز آئین تودیع وی برگزار می شود، اظهار داشت: ارتقای ساختار نیروی انتظامی شرق استان تهران یکی از برنامه هایی بود که به صورت جدی در چهار سال اخیر دنبال شد. وی افزود: نیروی انتظامی شرق استان تهران از لحاظ تراکم جمعیتی و گستردگی جغرافیایی دارای جایگاه مهمی است به همین خاطر برای تأمین امنیت در این حوزه باید ساختارهای نیروی انتظامی ارتقا پیدا می کرد.
فتحی با اشاره به تقدیم بیش از ۱۱۸ شهید در نیروی انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: نیروی انتظامی شرق استان تهران بیش از ۱۱۸ شهید، ۲۴۸ جانباز  و ۱۴۰ آزاده را برای ارتقای امنیت تقدیم کرده است. وی با اشاره به تلاش های انجام شده برای استقرار پلیس های تخصصی در شرق استان تهران گفت: یکی از اقداماتی که در طی چهار سال اخیر با جدیت پیگیری شد، راه اندازی معاونت ها و پلیس های تخصصی در نیروی انتظامی شرق استان تهران بود. فتحی گفت: با تلاش های انجام شده بیش از ۲۶حوزه معاونت و پلیس تخصصی در شرق استان تهران مستقر شدند که نقش مهمی را در گسترش و تأمین امنیت در منطقه ایفا کردند.
وی افزود: یکی از برنامه هایی که از سوی نیروی انتظامی شرق استان تهران پیگیری و دنبال شد، تلاش برای کاهش سفرهای مردم شرق استان تهران برای پیگیری امور اداری خود به پایتخت بود. فتحی ادامه داد: امروز با تلاش های انجام شده فعالیت های مربوط به گذرنامه، نظام وظیفه، گواهینامه و بسیاری از خدمات دیگر در منطقه انجام می شود و همین امر میزان تردد مردم به تهران را کاهش داد. وی افزایش ضریب امنیتی در شرق استان تهران را یکی دیگر از توفیقات نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: با گسترش فعالیت های نیروی انتظامی و استقرار پلیس های تخصصی، میزان کشفیات نیروی انتظامی در بخش های مختلف نظیر سرقت، مشروبات الکلی، قاچاق مواد مخدر و غیره رشد قابل ملاحظه داشت. فتحی افزود: همچنین میزان جرائم خشن نیز در شرق استان تهران کاهش چشمگیری را نشان داد که رضایتمندی مردم را به همراه داشت.  /خبرنگار: سیما قربانی/   













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن