تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803789299




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماجراهای عجیب قرارداد پرسپولیسی ها


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: ماجراهای عجیب قرارداد پرسپولیسی ها
انتشار لیست قرارداد بازیکنان پرسپولیس نکات جالب توجهی در خود جای داده است؛ از حضور اومانیا به عنوان گرانترین بازیکن این تیم تا هادی نوروزی که به عنوان کاپیتان از هفت هم تیمی اش کمتر پول می گیرد!
 به گزارش نامه نيوز ، پرسپولیسی ها در این فصل 13 میلیارد و 965 میلیون تومان برای قرارداد بازیکنان خود هزینه کرده اند.


اومانیا گرانترین – رحمتی ارزانترین
مایکل اومانیا که در ابتدای فصل زمزمه فسخ قراردادش نیز به گوش می رسید جزو گرانترین قراردادهای پرسپولیس محسوب می شود. این بازیکن که البته نوع قراردادش به گونه ای بود که در صورت فسخ هم این باشگاه باید مبلغ زیادی به عنوان ضرر به او پرداخت می کردند سبب شد تا مسوولان این تیم چاره را در ادامه همکاری با او ببینند. قرارداد یک میلیارد و 180 میلیونی این مدافع کاستاریکایی او را در زمره بازیکنان میلیاردی فوتبال ایران قرار داده است. بازیکنی که کیفیت فنی اش در طول یک سال گذشته به شدت کاهش یافته است و زیاد هم مورد علاقه برانکو ایوانکوویچ نیست.
در این میان محمد رحمتی، قدیمی پور، سید علی فاطمی جزو ارزانترین بازیکنان پرسپولیس محسوب می شوند. قدیمی پور جزو بازیکنان امید پرسپولیس محسوب می شود که در فصل گذشته با توجه به درگیری ها پیاپی همامی و سوشا مکانی این فرصت را یافت تا چندین بازی را بعنوان دروازه بان شماره دو روی نیمکت حضور یابد.


صادقی هر گل 18 میلیون و 700 هزار تومان
ایمان صادقی با توجه به محرومیت سوشا مکانی در سه بازی ابتدایی پرسپولیس به عنوان دروازه بان شماره دو جذب شد. صادقی در طول این سه بازی آمار ناامید کننده 8 گل را به نام خود ثبت کرد، 150 میلیون طبق اعلام به عنوان مبلغ قراردادش درج شده است تا هر گل دریافتی اش 18 میلیون و 700 هزار تومان برای این تیم آب بخورد!


چند میگیری لژیونر نشی؟
مهدی طارمی که در ابتدای فصل زمزمه حضورش در القادسیه کویت شنیده می شد و حرف و حدیث زیادی نیز بابت تمدید قراردادش شنیده می شد با مبلغ 800 میلیون حاضر شد تا به همکاری اش با پرسپولیس ادامه دهد. تصمیمی که البته از نظر فنی به نظر برای این بازیکن جنوبی بد تمام نشد و او با درخشش در 4 بازی اخیر سرخپوشان به پیراهن ثابت تیم ملی نیز با توجه به غیبت قوچان نژاد رسیده است.
این مساله برای امید عالیشاه هم به همین صورت بوده است و این بازیکن که در ابتدای فصل ادعا می کرد از تیم های خارجی پیشنهاد دارد در نهایت با 900 میلیون تومان حاضر به تمدید قرارداد شد. یعنی چیزی کمتر از سیصدهزار دلار! احتمالا پیشنهادات خارجی این بازیکن از خارج ازکشور مبلغی کمتر از این بوده که او حاضر نشده به این مساله تن بدهد!


سوشا مکانی در یک قدمی میلیاردی ها
قرارداد سوشا مکانی در هیات فوتبال 910 میلیون تومان ثبت شده است تا این دروازه بان هم طعم میلیاردی شدن را بچشد. مطمئنا در قرارداد او بندهایی گنجانده شده در صورت گل نخوردن و اتفاقات دیگر پاداش هایی به او تعلق گیرد و با توجه به آنالیزهای دقیقی که این دروازه بان در نظر گرفته است مطمئنا رسیدن به قرارداد یک میلیارد تومان و حضور در جمع باشگاه میلیاردی های فوتبال ایران دور از دسترس نخواهد بود.


تناقض در قرارداد ماریچ
مسوولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بودند حاضرند برای عقد قرارداد با لوکا ماریچ مبلغ 120هزار دلار پرداخت کنند اما در قرارداد این بازیکن مبلغ 715 میلیون ثبت شده است. اختلاف فاحش این دو مبلغ تناقض های عجیبی را به وجود می آورد که مطمئنا تنها کادرفنی و مسوولان باشگاه پرسپولیس می توانند پاسخ روشنی به آن بدهند.


594 میلیون برای نیمکت نشینی
در باب کیفیت مهاجم هندوراسی پرسپولیسی ها صحبت های زیادی شده است و البته این مهاجم در حال حاضر فرصت چندانی برای خودنمایی به دست نیاورده است. جری بنگستون که با قراردادی 594 میلیونی به پرسپولیس پیوسته هنوز نتوانسته درخشش مورد نظر را در ترکیب این تیم داشته باشد و با توجه به درخشش علی علی پور 170 میلیونی به نظر می رسد همچنان باید روی نیمکت حضور داشته باشد.
وقتی کاپیتان هفتمین نفر می شود.
کاپیتان اول پرسپولیس در این فصل هفتمین قرارداد را بین هم تیمی هایش دارد. هادی نوروزی هشتصد میلیون در این فصل دریافتی داشته و بعد از مایکل اومانیا، رامین رضاییان، سوشا مکانی، امید عالیشاه، رضا نورمحمدی و محسن بنگر در کنار مهدی طارمی به عنوان هفتمین بازیکن گرانقیمت پرسپولیس شناخته می شود.
ارقام پرداخت پرسپولیس در فضای کلی فوتبال ایران معقول است اما به نظر می رسد می شد این عدد کلی را یکی دو میلیارد کاهش داد. چرا که برخی بازیکنان گرانتر از حد حضورشان در پرسپولیس پول گرفته اند.




۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن