تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821128739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یکی از دلایل افزایش بیکاری، مدرک گرایی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اصفهان - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان، مدرک گرایی را یکی از عوامل بیکاری در جامعه دانست و خواستار توسعه مراکز آموزش فنی و حرفه ای برای حل این مشکل شد.
به گزارش ایرنا، رضا عقدایی روز یکشنبه در بیست و سومین جشنواره فرهنگی هنری دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای کشور با اشاره به مشکل بیکاری در کشور، تصریح کرد: استخدام بسیاری از جوانان دارای حرفه در ادارات و مراکز صنعتی منوط به داشتن مدرک است .
وی توضیح داد: متاسفانه بسیاری از افراد دارای مدرک به دلیل نداشتن تجربه فنی لازم ، کارآیی لازم را ندارند لذا برای حل این مشکل باید در کنار آموزش های فنی و تئوری، کار کاربردی نیز آموزش داده شود تا دانشجویان پس از فارغ التحصیلی بدون معطلی جذب بازار کار شوند.
وی افزود: در این راستا نیاز است تا آموزشهای فنی و حرفه ای گسترش یابد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان در ادامه با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری جشنواره فرهنگی هنری دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای کشور گفت: لازم است فرهنگ قرآنی و نهج ابلاغه در این جشنواره قوت گیرد.
عقدایی با بیان اینکه لازم است با ترویج این فرهنگ به فرهنگ و تمدن ایران اسلامی بالندگی بیشتری دهیم افزود: دولت تدبیر و امید نیز با دیدگاه فرهنگ و هنر اسلامی از جمله قرآن، ایثار و شهادت به برنامه های مختلف فرهنگی نگاه می کند.
وی ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

یکشنبه ، ۱۵شهریور۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن