تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804536347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروش برق توليدي به وزارت نيرو توسط مردم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ شهريور ۱۳۹۴ (۱۴:۵۳ب.ظ)
فروش برق توليدي به وزارت نيرو توسط مردم موج - معاون وزير نيرو در امور برق و انرژي گفت: تاکنون مردم از وزارت نيرو برق خريداري مي‌کردند، ولي؛ اکنون مي‌توانند ضمن تأمين برق مصرفي خود،‌ فروشنده برق به وزارت نيرو باشند.
به گزارش خبرگزاري موج، هوشنگ فلاحتيان، معاون وزير نيرو در امور برق و انرژي، با بيان اين مطلب که سلول‌هاي فتوولتائيک براي هر واحد ساختماني کمتر از 10 ميليون تومان هزينه در بر خواهد داشت که وزارت نيرو 50 درصد اين هزينه را به عنوان تسهيلات بلاعوض به متقاضي پرداخت مي‌کند، اظهار داشت: تاکنون مردم از وزارت نيرو برق خريداري مي‌کردند، ولي؛ اکنون مي‌توانند ضمن تأمين برق مصرفي خود،‌ فروشنده برق به وزارت نيرو نيز باشند.
وي در خصوص خريد برق از بخش خصوصي گفت: در حال حاضر حدود 95 درصد برق مصرفي کشور از طريق سوخت‌هاي فسيلي در نيروگاه‌هاي حرارتي توليد مي‌شود، اما؛ روش‌هاي ديگري نيز هست که مردم بتوانند ضمن تأمين برق مصرفي خود، برق مازاد را نيز به وزارت نيرو بفروشند.
فلاحتيان در ادامه افزود: يکي از راه‌هاي توليد برق توسط مردم استفاده از نيروگاه‌هاي خورشيدي است که متقاضيان مي‌توانند با سرمايه‌گذاري کمتر از 10 ميليون تومان مبادرت به احداث اين نيروگاه‌ها کنند و برق توليدي اين نيروگاه‌ها را از قرار هر کيلووات ساعت حدود 970 تومان به وزارت نيرو بفروشند.
وي اضافه کرد: هم‌اکنون مشترکين خانگي برق مصرفي خود را از قرار هر کيلووات ساعت کمتر از 60 تومان از دولت خريداري مي‌کنند.
معاون وزير نيرو با اشاره به اين که سلول‌هاي فتوولتائيک براي هر واحد ساختماني کمتر از 10 ميليون تومان هزينه در بر خواهد داشت، تصريح کرد: اگر يک سلول فتوولتائيک يا نيروگاه خورشيدي به ظرفيت حدود يک کيلووات بر بام خانه‌اي مسکوني نصب شود، بين 7 تا 8 ميليون تومان هزينه در بر دارد و چنانچه متقاضي اعلام کند که اين نيروگاه براي مصرف داخلي خود احداث کرده، وزارت نيرو 50 درصد هزينه را به عنوان تسهيلات بلاعوض به متقاضي پرداخت خواهد نمود و چنانچه نخواهد از اين تسهيلات استفاده کند، انرژي توليدي را به قيمت هر کيلووات ساعت 970 تومان به وزارت نيرو بفروشد.
وي در خصوص مراحل انجام کار گفت: متقاضيان مي‌توانند با مراجعه به شرکت‌هاي برق در سراسر کشور و اعلام آمادگي، ليست پيمانکاران، سازندگان و فروشندگان اين تجهيزات را دريافت نمايند تا پس از نصب اين تجهيزات، ضمن تأمين برق خود، منبع درآمدي نيز از طريق فروش برق کسب نمايند.
فلاحتيان حداقل مساحت نصب سلول‌هاي فتو ولتائيک براي 20 واحد مسکوني را حدود 300 مترمربع ذکر کرد که با نصب اين مولدهاي خورشيدي بر روي بام، هر آپارتمان مي‌تواند براي خودش يک مولد خورشيدي داشته باشد.
وي افزود: ما انتظار داريم در جهت حفظ محيط زيست و توليد انرژي پاک، مردم از اين روش استقبال کنند و با سرمايه‌هاي خيلي کم وارد عرصه توليد برق شوند و برق توليدي خود را نيز با قيمت مناسب به وزارت نيرو بفروشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن