تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805170103




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده زنجان :باید وزارت ورزش برای ادامه سکانداری ورزش این استان تصمیم لازم اتخاذ کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


نماینده زنجان :باید وزارت ورزش برای ادامه سکانداری ورزش این استان تصمیم لازم اتخاذ کند استان‌ها > زنجان - نماینده مردم زنجان و طارم علیا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از مدیریت ورزش استان زنجان گفت: متاسفانه مدیر کل ورزش و جوانان استان تاکنون نتوانسته به خواسته های جامعه ورزش استان جامه عمل بپوشاند که باید وزارتخانه برای برکناریش وارد میدان شود.

محسن علیمردانی در دیدار از دفتر خبرگزاری خبر آنلاین زنجان درباره اوضاع آشفته این روزهای ورزش استان گفت: شرایط به گونه ای است که اهالی ورزش و هیات های ورزشی استان اعتراض های خود را درباره مدیریت ورزش استان با بنده درمیان می گذارند و باید وزارت ورزش برای ادامه سکانداری ورزش این استان تصمیم لازم اتخاذ کند.
وی با تاکید بر اینکه مدیر کل کنونی ورزش و جوانان استان عزمی برای جذب اسپانسر و فراهم کردن زمینه های ورود بخش خصوصی به ورزش ندارد، عنوان کرد: وی حتی از شرکت زرین معدن آسیا به دلیل حمایت ها از تیم واترپلو استان در جام باشگاه های آسیا تشکر نکرد و به اعتقادم با این شرایط بخش خصوصی هیچ گاه وارد میدان ورزش نخواهد شد.
این نماینده ادامه داد: حسینی در مقام سکانداری ورزش استان نسبت به مسائل مربوط به ورزش پیگیر نیست و در شرایطی که کمبود اعتبار برای تکمیل پروژه های ورزشی و اعزام تیمها وجود دارد، نسبت به بازسازی و تجیهز منزل سازمانی خود و ساختمان اداره کل در مجموعه ورزشی انقلاب اقدام می کند.
وی با تاکید بر اینکه مشخص نیست، مدیر کل برای تجهیز منزل سازمانی و ساختمان اداره کل از چه ردیفی هزینه کرده است، بیان کرد: بنده برای بررسی بیشترموضوع را با دیوان محاسبات در میان گذاشته ام و در روزهای آینده جزییات بیشتر این هزینه کردها مشخص می شود.
علیمردانی از اقدام مدیرکل ورزش و جوانان استان که از رسانه هایی که از عملکرد فاجعه بار ایشان که باعث تعطیلی ورزش استان شده است انتقاد می کنند را به مصاحبه مطبوعاتی دعوت نمی کند ،کار ناشایست عنوان کرد و افزود این اقدام بر خلاف منویات رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور محترم و پاسخگو میباشد.
علیمردانی ادامه داد: شرایط هیات های ورزشی به گونه ای است که برای شرکت در رقابت های مختلف ورزشی و سایر موارد از هزینه های شخصی خود پرداخت می کنند که این امر برای جامعه ورزشی استان خوشایند نیست.
نماینده مردم زنجان و طارم علیا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مدتی که حسینی بر صندلی ورزش استان تکیه کرده بود، بنده صبر پیشه کردم تا شاید اوضاع ورزش استان بهبود یابد، افزود: در گذر زمان شاهد هستیم که روز به روز دامنه انتقادها و اعتراض هیات های ورزشی به عملکرد مدیر کل بیشتر شده و باید وزارت ورزش در اسرع وقت تصمیم لازم را برای برکناری اتخاذ کند.
وی با تاکید بر اینکه بنده برای مدیریت ورزش استان بر انتخاب مدیر بومی و جوان تاکید داشتم، ادامه داد: در کمال ناباوری و تعجب وزارتخانه نیرویی غیربومی را برای مدیریت ورزش استان زنجان انتخاب کرد که سال های آخر مدیریت خود را سپری می کند و اکنون به دلیل حجم بالای انتقادها وزیر ورزش که اعتقاد و اعتماد به کار و توانایی حسینی دارد، برای خدمت به زنجانی ها نسبت به انتقال وی به وزارت همت کرده تا همگان از توانایی های ایشان استفاده نمایند.
با این حال وی و جمعی از نمایندگان مجلس ضمن امضای طرح استیضاح ، طرح سوال از وزیر ورزش و جوانان را مطرح کرده اند و نماینده مردم زنجان و طارم علیا موضوع مربوط مدیریت غیراصولی و ناکارآمد مدیر کل ورزش و جوانان استان و جابجایی های ناکار آمد مدیران شهرستانی را سوال خواهد کرد.

کلید واژه ها: استان زنجان - استیضاح -




یکشنبه 15 شهریور 1394 - 13:29:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن