تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819561177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت‌هاي آلماني به همکاري با ايران اعتقاد دارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ شهريور ۱۳۹۴ (۱۱:۱۲ق.ظ)
وزير اقتصاد و دارايي ايالت بادن وورتمبرگ: شرکت‌هاي آلماني به همکاري با ايران اعتقاد دارند موج - وزير اقتصاد و دارايي ايالت بادن وورتمبرگ گفت: شرکت‌هاي آلماني به همکاري با ايران اعتقاد دارند و خواهان مشارکت در بخش‌هاي مختلف اقتصادي، صنعتي و انرژي ايران هستند.
به گزارش خبرگزاري موج، نيلز اشميد، وزير اقتصاد و دارايي ايالت بادن وورتمبرگ آلمان، پس از ديدار و گفت و گو با بيژن زنگنه، وزير نفت ايران، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت‌هاي ايالت بادن وورتمبرگ آلمان در گذشته همکاري مطلوبي با ايران و شرکت‌هاي ايراني داشته‌اند و ما در نظر داريم پس از لغو تحريم‌ها، همکاري‌هاي خود را ادامه دهيم.
وي افزود: شرکت‌هاي ايالات بادن وورتمبرگ هم اکنون به دنبال مذاکره با طرف‌هاي ايراني و کسب اطلاعات مورد نياز از بخش‌هاي مختلف صنعتي و انرژي ايران براي يافتن راه‌هاي همکاري پس از تحريم‌ها هستند.
وزير اقتصاد و دارايي ايالت بادن وورتمبرگ تصريح کرد: شرکت‌هايي که در قالب اين هيئت ۶۸ نفره به ايران آمده‌اند، در زمينه‌هاي ساخت ماشين‌آلات، فناوري‌هاي سنجش و مهندسي قوي هستند و مي‌توانند به صنعت ايران کمک کنند.
اشميد با بيان اين‌که ما حاضريم در جايگاهي برابر در صنعت نفت ايران حاضر شويم و در بخش‌هاي مورد نياز مشارکت کنيم، گفت: ما به بازار بزرگ ايران اعتقاد داريم و براي شرکت‌هاي ايالت بادن وورتمبرگ آلمان شفافيت حقوقي اهميت بسيار بالايي دارد.
وي با اشاره به اعلام آمادگي شرکت‌هاي ايالت بادن وورتمبرگ آلمان براي فعاليت در پروژه‌هاي ارتقاي بهره‌وري انرژي در ايران، گفت: تلاش‌هايي که ايراني‌ها در اين سال‌ها در زمينه بهره‌وري انرژي انجام داده‌اند، قابل توجه است.
اشميد در پايان نسبت به تداوم روابط با دولت ايران و شرکت‌هاي ايراني فعال در حوزه‌هاي اقتصادي، صنعتي و انرژي ابراز اميدواري کرد.
هيأت آلماني ۶۸ نفره فعالان بخش‌هاي اقتصادي، مهندسي و بازرگاني ايالت بادن وورتمبرگ، به رياست وزير اقتصاد و دارايي اين ايالت صبح امروز در ساختمان مرکزي وزارت نفت با بيژن زنگنه درباره زمينه‌هاي همکاري ديدار و گفت و گو کردند.
اين هيأت از نمايندگان شرکت‌هاي متوسط آلماني در ايالت بادن وورتمبرگ تشکيل شده بود، که در آلمان به چنين شرکت‌هايي ميتل اشتند (Mittel Stand) اطلاق مي‌شود که البته متوسط بودن آن‌ها با ديگر شرکت‌هاي متوسط در قاره سبز متفاوت است؛ زيرا گردش مالي آن‌ها از چند صد ميليون و گاه تا يک ميليارد يورو مي‌رسد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن