تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گوش خود را به شنيدن خوبى‏ها عادت بده و به آنچه كه به صلاح و درستى تو نمى‏افزايد گو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819928698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظرفيت برداشت گاز از خط لوله هفتم سراسري افزايش داشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ شهريور ۱۳۹۴ (۹:۴۹ق.ظ)
ظرفيت برداشت گاز از خط لوله هفتم سراسري افزايش داشت موج - ظرفيت برداشت گاز از خط لوله هفتم سراسري از خرداد پارسال تا مرداد امسال بيش از ۲۸ درصد افزايش يافته است.
به گزارش خبرگزاري موج، کرم گودرزي، مدير منطقه شش عمليات انتقال گاز، اظهار کرد: ميزان برداشت گاز از خط هفتم سراسري در حوزه تحت پوشش اين منطقه روزانه به صورت ميانگين ۱۴ ميليون مترمکعب است که اين مقدار افزايش ۲۸ درصدي برداشت گاز از خرداد سال گذشته تاکنون را نشان مي‌دهد.
کرم گودرزي افزود: با تلاش کارکنان متخصص و تلاشگر اين منطقه و با همکاري شرکت گاز استان‌هاي هرمزگان، کرمان و سيستان و بلوچستان، علاوه بر شهرستان کهنوج، مصرف‌کننده‌هاي مهمي از جمله نيروگاه گنو، نيروگاه کهنوج و نيروگاه ايرانشهر از خط لوله هفتم سراسري گاز برداشت کرده‌اند که با تزريق اين انرژي پاک، اقتصاد جنوب و جنوب شرق کشور رونق بيشتري پيدا کرده است.
وي يادآور شد: دورنماي صادراتي اين خط به برخي از کشورهاي همسايه در کنار اجراي پروژه‌هاي گازرساني از خط هفتم سراسري به نيروگاه گاز کهنوج، گنو و ايرانشهر، ضمن صرفه‌جويي در انرژي و همچنين رعايت استانداردهاي زيست‌محيطي و از نظر تأمين مصارف صنعتي، خانگي و توسعه زيرساخت‌ها، منافع اقتصادي و فرهنگي زيادي را براي ساکنان و مجاوران اين خط در پي خواهد داشت.
گودرزي به عمليات توپک راني، انجام آزمايش‌هاي ضخامت سنجي و بازديد ماهانه از کل خط لوله و اقدام‌هاي نگهداري اشاره کرد و گفت: خط لوله هفتم سراسري به طول ۹۰۲ کيلومتر از ابتداي کيلومتر صفر پارس جنوبي آغاز و تا شهرستان ايرانشهر ادامه دارد و ۶۹۳ کيلومتر آن تحت پوشش اين منطقه قرار دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن