تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814686590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پلیس در جست و جوی مردی است که مامور کمپ ترک اعتیاد را کشت و با شلوارک و رکابی فرار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: پلیس در جست و جوی مردی است که مامور کمپ ترک اعتیاد را کشت و با شلوارک و رکابی فرار کرد
پسر معتاد خانواده پس از آن که فهمید چند نفر از کمپ ترک اعتیاد برای بردن او به آمده اند یک نفر از آنها را با چاقو کشت و پس از مجروح کردن نفر دوم در حالی که شلوارک و رکابی خانه به تن داشت، متواری شد.
به گزارش نامه نیوز، چهارشنبه یازدهم شهریور ماه بود که مردی میانسال با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و اعلام کرد که پسرش فردی را در خانه شان کشته است. پس از اعلام این گزارش ماموران کلانتری 140 باغ فیض برای تایید صحت و سقم ماجرا به محل حادثه واقع درکوچه ششم بلوار همیلا رفتند.
 
بررسی های اولیه ماموران حکایت از وقوع جنایت داشت بنابراین بلافاصله مراتب را به بازپرس کشیک قل اطلاع دادند. با اعلام این خبر به قاضی بستان زاده بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران به دستور وی تیمی از عوامل تشخیص هویت و اکیپ حفظ صحنه جرم به همراه پزشکی قانونی و افسران اداره دهم پلیس آگاهی وارد محل شدند .
 
پس از آن که معاینات اولیه روی جسد متوفی صورت گرفت به دستور بازپرس پرونده برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی فرستاده شد. فرد دوم نیز که مجروح شده بود نیز پس از حضور عوامل اورژانس به بیمرستان پیامبران انتقال داده شد.به این ترتیب کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت مامور رسیدگی به این پرونده شدند.
 
ماموران در بررسی های اولیه از صحنه قتل موفق به پیدا کردن کارد آشپزخانه شدند که متهم با آن اقدام به حمله به مقتول و برادرش کرده است.
 
محمد، پدر متهم که خودش پلیس را در جریان ماجرا قرار داد در بازجویی های اولیه به ماموران گفت: پسرم علیرضا 26 ساله و معتاد است. مدتها بود که به خاطر اعتیادش با هم در گیر بودیم . چند بار از او خواستم که ترک کند اما او به حرف های من گوش نمی کرد. امروز دیگر تصمیم گرفتم که به یکی از این کمپ های ترک اعتیاد زنگ بزنم تا بیایند و او را ببرند. اما نمی دانستم که عاقبت کار این می شود.
 
وی ادامه داد: کمپی که با آن تماس گرفتم در محمد شهر کرج بود .تقریبا یک ساعت و نیم بعد سه نفر که گویا با هم برادر هم بودند به در خانه آمده و من هم در را برایشان باز کردم . همان موقع علیرضا متوجه شد که آمدند و می خواهند او را ببرند به همین دلیل به سمت آشپزخانه رفت و همانجا پنهان شد. اما ایه سه مامور کمپ آمدند و او را پیدا کردند همان موقع علیرضا چاقو را برداشت و نفر اولی که به سمتش آمد را زد بعد برادر دیگر را زد و از خانه فرار کرد.
 
ما تا به خودمان آمدیم دیدیم که یک نفر از آنها کشته شده و دیگری هم غرق به خون روی زمین افتاده است .
 
بر اساس این گزارش مقتول حدودا 36 سال سن داشته و بههمراه دو برادر دیگرش کمپ ترک اعتیاد ی را در محمد شهر کرج اداره می کردند.در حال حاضر تحقیقات بیشتر از دو برادر دیگر ادامه دارد و پلیس نیز در جست و جوی متهم به قتل فراری است.
 




منبع: خبرآنلاین


۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن