تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819600287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چمدان ستاره تیم ملی والیبال گم شد و به توکیو نرسید!


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


چمدان ستاره تیم ملی والیبال گم شد و به توکیو نرسید! ورزش > والیبال - چمدان امیر غفور پشت خط زن تیم ملی والیبال کشورمان در راه سفر به توکیو گم شد و به ژاپن نرسید.


سایت فدراسیون والیبال نوشت: تیم ملی والیبال که برای حضور در مسابقات جام جهانی 2015 والیبال به ژاپن سفر کرده است، هنگام ورود به این کشور با مشکلی روبرو شد که البته تا حدودی برای اعضای تیم ملی عجیب نبود؛ هنگامی که تیم ملی ایران وارد فرودگاه توکیو شد، همه اعضای کاروان به جز امیر غفور چمدان های خود را تحویل گرفتند که پس از پیگیری های به عمل آمده از سوی امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان مشخص شد، چمدان غفور در راه یا جامانده و یا به نقطه ای دیگر منتقل شده است که مسئولین مربوطه قول پیگیری سریع و رساندن چمدان به هتل محل اقامت تیم ایران را دادند. این درحالیست که ملی پوشان کشورمان عصر امروز تمرین بدنسازی خود را برگزار کردند و از فردا تمرینات توپی خود را به صورت دو جلسه در روز برگزار می کنند که با وجود این شرایط سرپرست تیم ملی مجبور به خرید و تهیه کفش ورزشی و لباس برای امیر غفور جهت شرکت در تمرینات و مسابقات خواهد بود.
این اتفاق در حالی امروز شنبه 14 شهریور رخ داد که سال های گذشته نیز هر گاه تیم ملی با پرواز ترکیش به کشوری سفر کرده، در مقصد یکی دو چمدان در مسیر جا مانده و روز های بعد به تیم تحویل داده شده است. با این وجود امیر خوش خبر پیگیر موضوع است که این مشکل تا زمان شروع مسابقات برطرف شود.
43 43

کلید واژه ها: والیبال -




شنبه 14 شهریور 1394 - 17:49:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن