تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821119720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حدادی: همه چیز خوب پیش می‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
حدادی: همه چیز خوب پیش می‌رود




سنتر 218 سانتیمتری بسکتبال ایران گفت: حضور در جام ویلیام جونز فارغ از قهرمانی باعث پیشرفت تیم ملی در مسیر کسب سهمیه المپیک شد.





خبرگزاری ایسنا: تیم ‌ملی بسکتبال ایران با پیروزی برابر نماینده روسیه توانست به مقام قهرمانی جام ویلیام جونز برسد.

حامد حدادی که یکی از ارزشمندترین بازیکنان ایران در این تورنمنت بود، پس از این مسابقه اظها‌ر کرد: بازی خیلی خوبی برابر روسیه داشتیم. فارغ از نتیجه‌ که به سود ما تمام شد، عملکرد مناسبی از تیم دیدیم. حضور در این تورنمنت برای ما خوب بود. همین که در این ر‌قا‌بت‌ها حاضر شدیم و با برگزاری بازی‌های تدارکاتی به آمادگی بیشتری رسیدیم، به نفع ما در مسیر ر‌قا‌بت‌های قهرمانی آسیا بود.

او ا‌دا‌مه‌ داد: حضور در این تورنمنت جدا از قهرمانی برایمان یک گام رو به جلو بود و نسبت به روزهای نخست پیشرفت مناسبی را کسب کردیم. خدا را شکر که با تلاش بچه‌ها به مقام قهرمانی نیز رسیدیم. به نظرم با تلاش بچه‌ها و دفاع خوب و منسجمی که داشتیم، توانستیم قهرمان این دوره شویم.

حدادی با اشاره به سطح بالای این تورنمنت بیا‌ن‌ کرد: تورنمنت خیلی سختی بود اما سرمربی تیم زمان بازی‌ها را بین همه بچه‌ها تقسیم کرد که این اقدام بسیار خوبی بود. مربی در این تورنمنت از همه بازیکنان استفاده کرد و توانست همه بچه‌ها را در شرایط مختلف امتحان کند. 8 بازی پی در پی در این تورنمنت نشان می‌دهد که ر‌قا‌بت‌های بسیار پرفشاری را پشت سر گذاشته‌ایم. روز آخر واقعا جان نداشتیم اما توانستیم نتیجه‌ لازم را بگیریم. جام ویلیام جونز تمرین خوبی بود تا با آمادگی بیشتری در جام ملت‌ها آماده شویم.

ارزشمندترین بسکتبالیست آسیا با بیان این مطلب که تیم روسیه سبک شبیهی به تیم قزاقستان دارد، افزود: سبک بازی تیم روسیه خیلی به قزاقستان نزدیک است. ما عملکرد خوبی برابر این تیم داشتیم و به نظرم عملکردی با هوش و هوشیاری از خودمان به نمایش گذاشتیم. روسیه تیم شوت زنی بود و عملکرد خیلی خوبی در این تورنمنت داشت ولی ما اجازه ندادیم که برابرمان عملکرد مناسبی داشته باشند. بازی بسیار منسجمی از خودمان به نمایش گذاشتیم و برنده شدیم.

حدادی در پاسخ به این سوال که با توجه به وضعیت کنونی تیم ‌ملی به نظرش در جام ملت‌ها چه اتفاقی رخ خواهد داد، تصریح کرد: هدف ما خوب بازی کردن و بردن تمام مسابقات است. تمرکز ما بر روی تمامی بازی‌ها است و مسابقه به مسابقه پیش می‌رویم تا به هدفمان برسیم. فکر می‌کنم همه چیز خوب پیش می‌رود و باید ببینیم در ادامه چه اتفاقی می‌افتد. امیدوارم که مصدومان نیز به سرعت به تیم بازگردند. صمد نیکخواه بهرامی و آرمان زنگنه به تیم برگردند مطمئنا بهتر و قوی‌تر خواهیم شد.

او افزود: البته اگر این دو بازیکن هم نتوانند به دلیل مصدومیت در کنار ما باشند بازیکنان خوبی داریم که آماده هستند تا در تیم ‌ملی انجام وظیفه کنند. با این حال نباید فراموش کنیم که صمد کاپیتان این تیم است و دوست داریم در کنارمان باشد.

حدادی در پاسخ به این سوال که دلیل این که بسکتبال دوستان شرق آسیا علاقه زیادی به او دارند چیست، بیا‌ن‌ کرد: آنها عاشق بازیکنانی هستند که در NBA حضور داشتند. اگر سیاه پوست هم باشند که بیشتر از همه به آنها علاقه دارند. من هم به عنوان یک بازیکن آسیایی که در NBA حضور داشتم هر بار که به این کشورها می‌آیم، مورد توجه قرار می‌گیرم. همیشه مردم چین، چین تایپه و دیگر کشورهای شرقی به من لطف داشته‌اند. البته فکر می‌کنم اینجا بیشتر از ایران من را می‌شناسند. در ایران بیشتر با اسم من را می‌شناسند نه با چهره اما در اینجا من را با چهره نیز به خوبی می‌شناسند. شاید دلیلش آن است که در ایران کمتر عکس‌های من در NBA دیده شده اما در اینجا خیلی بیشتر بوده است. من را به عنوان یک بازیکن آسیایی که در NBA حضور داشته می‌شناسند و اخبارم را خیلی زیاد منتشر کرده‌اند. حالا دلیل این که اینجا بیشتر شناخته شده‌ام را نمی‌دانم. در ایران شناخت از من در حد اسم است و تنها می‌دانند که یک حامد حدادی در بسکتبال فعالیت دارد که در NBA بازی کرده است. شاید در ایران که راه بروم کسی من را به چهره نشناسد و شاید هم بگویند چطوری جابر! چطور صمد! یا چطوری احسان حدادی!







تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن