تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804019650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قبح زمين‌خواري در منطقه حيران شکسته شده/ تخريب ويلاهاي غيرقانوني خواست مردم منطقه «حيران»


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ شهريور ۱۳۹۴ (۱۳:۱۹ب.ظ)
نماينده مردم رشت در مجلس عنوان کرد: قبح زمين‌خواري در منطقه حيران شکسته شده/ تخريب ويلاهاي غيرقانوني خواست مردم منطقه «حيران» موج-رشت-نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به موضوع زمين خواري در گردنه حيران گفت: قبح زمين‌خواري در منطقه حيران شکسته شده ومردم اين منطقه خواستار تخريب ويلاهاي غير قانوني هستند.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، غلامعلي جعفرزاده، در اين خصوص اظهارکرد: زمين‌خواري در اين منطقه از سال 82 آغاز شده و اکنون نزديک به 200 تا 400 ويلا در اين منطقه از استان گيلان وجود دارد.
وي با بيان اين که اکنون تخلفات ‌آنقدر گسترش يافته است که به صورت يک رويه عادي درآمده و قبح زمين‌خواري در منطقه شکسته شده، تصريح کرد: اکنون برخي متخلفان، طلبکار و مدعي داشتن سند هستند و خود را مالک مي‌دانند.
جعفرزاده افزود: بخشي از مسوولان نظام در سه قوه و بيشتر قوه مجريه در تصاحب زمين‌ها و ساختن ويلاها شريک هستند، البته بايد اذعان کرد که دستگاه‌هاي نظارتي نيز ضعيف عمل کردند.
اين نماينده با اشاره به اين که متأسفانه در دولت‌هاي نهم و دهم، بيشترين تخلف در اين منطقه انجام شد، گفت: اکنون هم به جاي سياسي کردن مسأله و اين که چه مسوولاني يا در چه دولت‌هايي اين اقدامات خلاف قانون را انجام داده‌اند، بايد با هر کسي که تخلف کرده برخورد شود.
جعفرزاده تخريب همه ويلاهاي غيرقانوني با لودر را خواست مردم منطقه «حيران» دانست و ادامه داد: بايد با لودر همه ويلاهاي غيرقانوني ساخته شده در منطقه را تخريب کنند و دشت را به طبيعت مردم منطقه بازگردانند، زيرا نظر مردم اين است که اگر مسوولان در عزم خود براي برخورد با زمين‌خواري صادق هستند،‌ تنها با اين کار مي‌توانند عزم خود را نشان بدهند، عزمي که اقتدار نظام در برخورد با تخلفات را نيز نشان مي‌دهد.
وي با ذکر نمونه‌اي ديگر از گفته‌هاي مردم، اضافه کرد: در گذشته اگر چند گوسفند يک کشاورز يا دامدار به زمين‌هاي منطقه مي‌رفت، با شکايت و پيگيري‌هاي بسياري از سوي سازمان‌هاي مسوول مانند منابع طبيعي مواجه مي‌شد، حالا مردم مي‌پرسند که وقتي با مردم عادي آن طور سختگيري مي‌شد، اين ويلاها چه‌طور ساخته شد؟
گفتني است، کاظم پاليزدار، دبير ستاد هماهنگي مبارزه با مفاسد اقتصادي از دستور ويژه اسحاق جهانگيري، معاون اول رئيس جمهوري براي پيگيري و برخورد قاطع با تخلفات گردنه «حيران» خبر داد و گفت: اين دستور مي‌تواند گامي مهم براي حل مسأله زمين‌خواري و ويلاسازي در اين منطقه تلقي شود.
وي با اشاره به احراز تخلفات در منطقه «حيران» که با بازديدهاي ميداني و با حضور مسوولان استاني و کشوري صورت گرفت، تصريح کرد: هفته گذشته دستور کتبي در اين باره از سوي اسحاق جهانگيري، معاون اول رئيس جمهور و رئيس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي به وزيران راه و شهرسازي، جهادکشاورزي، کشور، رئيس بنياد مسکن انقلاب اسلامي و استاندار ابلاغ شده است.
اين مقام مسوول همچنين با اشاره به ارسال و طرح برخي گزارش‌ها درخصوص زمين‌خواري در گردنه حيران در دبيرخانه ستاد هماهنگي مبارزه با مفاسد اقتصادي، اضافه کرد: با طرح اين موضوع در ستاد، برنامه‌ريزي فوري براي حضور در اين منطقه صورت گرفت و در جريان بازديدي که به همراه برخي مديران ارشد وزارتخانه‌هاي مرتبط از جمله جهاد کشاورزي، راه و شهرسازي، بنياد مسکن انقلاب اسلامي و برخي دستگاه‌هاي مسوول استاني از اين منطقه انجام شد، تخلفات گسترده در اين منطقه محرز شد.
پاليزدار خاطرنشان کرد: اکنون تيم‌هاي بازرسي در استان مستقر و در حال بررسي تخلفات هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن