تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819546854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقويت گردشگري مذهبي از حوزه‌هاي اصلي سياست‌گذاري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۴۸ب.ظ)
تقويت گردشگري مذهبي از حوزه‌هاي اصلي سياست‌گذاري است موج- معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور با بيان اينکه بيش از 50درصد گردشگران کشور به نيت زيارت سفر مي‌کنند گفت: تقويت گردشگري مذهبي از حوزه‌هاي اصلي سياست‌گذاري ماست.
به گزارش خبرگزاري موج، رحماني موحد معاون گردشگري سازمان در بازديد از حسينيه اعظم زنجان اظهارکرد: اهميت گردشگري مذهبي در ايران بالاست و بايد در برنامه تقويت گردشگري مذهبي بازاريابي و تبليغ مناطق داراي فرصت گردشگري مذهبي مد نظر باشد.
وي خاطرنشان کرد: حسينيه اعظم زنجان با آيين عزاداري منحصر به فرد خود به ويزه در ايام محرم فرصت مناسبي براي جذب گردشگر مذهبي است البته به دليل حال و هوا و فضاي معنوي خاص اين محل برنامه ريزي‌ها نيز بايد به صور ويژه مورد توجه باشد.
معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور، ادامه داد: آيين عزاداري حسينيه اعظم ظرفيت‌هاي اين مکان ذهبي را بالفعل کرده و سفر به اين شهر را در طول سال جذاب کرده است.
رحماني موحد با اشاره به اينکه برکات حسينيه اعظم زنجان براي کل استان بسيار است ابراز کرد: جز مشهد، قم و شيراز که سه شهر اصلي زيارتي هستند در ساير نقاط کشور نيز امامزاده‌ها و بقاع متبرکه اي وجود دارد که ظرفيت جذب گردشگر دارند.
وي تاکيد کرد: دستگاه‌هاي ذي ربط بايد نسبت به تبليغ و ارائه خدمات در اماکن مذهبي تلاش کنند سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان زنجان نيز از آن‌ها حمايت کند.
رحماني موحد برخورداري از برنامه‌هاي فرهنگي مناسب را از ضرورت‌هاي پويايي اماکن مذهبي برشمرد
گفتني است؛ وي که به مناسبت برگزاري دهمين جشنواره ملي آش ايراني و نخستين جشنواره بين المللي غذاي کشورهاي عضو اکو- جاده ابريشم به زنجان سفر کرده بود در ادامه برنامه‌هاي خود از موزه مردان نمکي واقع در عمارت ذوالفقاري و موزه مردم شناسي واقع در رخت شوي‌خانه زنجان و موزه صنايع دستي واقع در عمارت دارايي بازديد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن