تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813130593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فخرفروشی با «سبز اسیدی» + عکس ‎


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
 فخرفروشی با «سبز اسیدی» + عکس ‎
فخرفروشی با «سبز اسیدی» + عکس ‎ این پورشه منحصر به فرد به بسته ارتقا Weissach مجهز شده که از ویژگی های آن می توان به قطعات فیبر کربنی، کالیپرهای ترمز سبز رنگ و همچنین رینگ های آلیاژی خاکستری فلز اسلحه که به سیستم قفل مرکزی مجهز شده اند، اشاره کرد.


به گزارش فرهنگ نیوز ،پورشه 918 اسپایدر سبز اسیدی به تازگی برای فروش در بازار آمریکا معرفی شده و برچسب قیمت خیره کننده 2 میلیون 949 هزار دلاری را یدک می کشد که تقریبا دو میلیون دلار بیشتر از قیمت خرده فروشی پورشه 918 اسپایدر استاندارد است. این خودرو بی نظیر بدون تردید برای جلب توجه هر فردی در خیابان گزینه ای فوق العاده محسوب می شود.
 
تنها دو دستگاه پورشه 918 اسپایدر سبز اسیدی تولید می شود و یکی از آنها در آمریکا حضور خواهد داشت. این پورشه منحصر به فرد به بسته ارتقا weissach مجهز شده که از ویژگی های آن می توان به قطعات فیبر کربنی، کالیپرهای ترمز سبز رنگ و همچنین رینگ های آلیاژی خاکستری فلز اسلحه که به سیستم قفل مرکزی مجهز شده اند، اشاره کرد.



 فخرفروشی با «سبز اسیدی» + عکس ‎


 فخرفروشی با «سبز اسیدی» + عکس ‎


 فخرفروشی با «سبز اسیدی» + عکس ‎


 فخرفروشی با «سبز اسیدی» + عکس ‎


 فخرفروشی با «سبز اسیدی» + عکس ‎


منبع: عصر خبر


94/6/14 - 10:39 - 2015-9-5 10:39:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن