تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819931464




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نصیرزاده: استان قم میزبانی آبرومند برای هفتمین المپیاد ورزشی پیام نور بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


نصیرزاده: استان قم میزبانی آبرومند برای هفتمین المپیاد ورزشی پیام نور بود استان‌ها > قم - مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه های پیام نور سراسر کشور، تأکید کرد: استان قم میزبانی آبرومند برای هفتمین المپیاد ورزشی پیام نور بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، دکتر عبدالمهدی نصیرزاده مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور در مراسم اختتامیه هفتمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور کشور که در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد، اظهار کرد: با وجود اینکه افرادی به عنوان نفرات برتر المپیاد معرفی شدند اما این مسابقات هیچ بازنده‌ای نداشت.
وی تصریح کرد: یکی از اقداماتی که اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور برای ترویج ورزش دانشجویان دارد برگزاری المپیاد است و امیدواریم در سال‌های آینده نیز شاهد اینگونه مسابقات باشیم.
دکتر نصیرزاده ‌با بیان اینکه 1 هزار و 22 نفر ورزشکار در این المپیاد شرکت داشتند، عنوان کرد: برای نخستین بار از تمام استان‌های کشور ورزشکاران در المپیاد حضور پیدا کرده بودند که علاوه بر دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه‌ها نیز در کنار دیگر نفرات به رقابت می‌پرداختند که از نکات قابل توجه این المپیاد بود.
رئیس المپیاد دانشگاه پیام نور کشور تصریح کرد: استان تهران با 86 نفر بیشترین و استان خراسان شمالی با پنج نفر کمترین تعداد ورزشکار را در هفتمین دوره المپیاد داشت.
وی ابراز کرد: در کنار نفرات برتر هر رشته، پهلوان رشته‌های ورزشی را نیز معرفی کردیم چرا که قصد داشتیم فرهنگ اخلاقی و قهرمانی را مورد توجه قرار داده باشیم.
لازم به ذکر است، هفتمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور کشور به میزبانی استان قم و حمایت مالی شرکت آریا پردیس از روز دوشنبه نهم شهریورماه آغاز شده است و شب گذشته با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.

کلید واژه ها: دانشگاه پیام نور - استان قم -




جمعه 13 شهریور 1394 - 08:35:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن