تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819089547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گل های ستارگان ایران در مقدماتی جام جهانی روسیه ۲۰۱۸


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: گل های ستارگان ایران در مقدماتی جام جهانی روسیه ۲۰۱۸


تیم ملی فوتبال کشورمان که در هفته سوم مسابقات مقدماتی جام جهانی روسیه ۲۰۱۸، از ساعت ۱۹ عصر پنجشنبه دوازدهم شهریور به مصاف تیم ملی فوتبال گوام رفت ۶ بر صفر از حریفش پیش افتاد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بازی تیم های ملی فوتبال ایران و گوام در پایان نود دقیقه 6 بر صفر به سود تیم ملی کشورمان پایان یافت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر؛ مسابقه تیم های ملی ایران و گوام در چارچوب هفته سوم رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه که به میزبانی کشورمان از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی برگزار شد با نتیجه 6 بر صفر به سود تیم ملی ایران پایان یافت.
تیم ملی ایران با نمایش تهاجمی از دقیقه 3 بارها و بارها دروازه گوام را با خطر مواجه کرد و در نهایت با نتیجه قاطع حریف خود را پشت سر گذاشت. ایران با پیروزی در این دیدار 4 امتیازی شد و برای مسابقه با هند به این کشور سفر خواهد کرد.
گلهای تیم ملی فوتبال کشورمان را اشکان دژاگه در دقیقه 10، محمد طارمی در دقایق 30 و 65، سردار آزمون در دقایق 34 و 41 و مهدی ترابی در دقیقه 88 وارد دروازه تیم ملی گوام کردند.
خمیس الماری داور وسط، رمضان آل نائمی و یوسف عارف الشمری کمک های وی هر سه از قطر قضاوت مسابقه را برعهده داشتند.
در روزی که به دلیل اولتیماتوم afc هواداران تیم ملی فوتبال ایران نمی توانستند در طبقه دوم ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند تا این طبقه پر از صندلی شود، تماشاگران نیز در نیامدن به ورزشگاه سنگ تمام گذاشتند و تنها رقمی در حدود 5000 تماشاگر از این بازی دیدن کردند. اما حاشیه های این بازی، تماشاگران استقبال کمی از دیدار ایران و گوام داشتند. در حالیکه تیم‌های فوتبال ایران و گوام از ساعت ۱۹ به مصاف هم می‌روند اما تنها چیزی حدود ۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برای تماشای این دیدار حضور دارند.*در ساعت ۱۸ و ۳۵ دقیقه که بازیکنان تمرینات خود را برای گرم کردن به منظور حضور در بازی آغاز کرده بودند به پایان رساندند.*علی کفاشیان به همراه عزیزی خادم دقایقی پیش از آغاز مسابقه وارد ورزشگاه آزادی شدند. کفاشیان پیش از این دقایقی از بازی عراق و چین تایپه را در ورزشگاه دستگردی از نزدیک مشاهده کرده بود.*دقایقی پیش از آغاز مسابقه نیمکت‌نشینان دو تیم در جایگاه خود مستقر شدند.*لیدرهای باشگاه استقلال هم برای حمایت از تیم ملی در ورزشگاه حضور دارند.*یکی از مقامات کشور گوام نیز در جایگاه vvipp حضور دارد.*لباس سردار آزمون بر تن یکی دو هوادار خردسال ایرانی وجود دارد.
دانلود

لینک را کپی کنید


پنج شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن