تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820307095




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار البرز به رسانه های استان نمره 20 داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


استاندار البرز به رسانه های استان نمره 20 داد استان‌ها > البرز - استاندار البرز گفت: از تمامی رسانه هایی که در طول هفته دولت پا به پای مسوولان در انعکاس برنامه های گرامیداشت هفته دولت همراهی داشتند، قدردانی کرده و به آنها نمره بیست می دهم.

گزارش خبرگزاری خبرآنلاین البرز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز حاکیست، سیدحمید طهائی در حاشیه دیدار با فعالان اقتصادی که مقارن با پایان برنامه های هفته گرامیداشت دولت در استان بود، در جمع رسانه ها ضمن ارایه گزارشی از برنامه های یک هفته ای خود در شهرستانها به صورت ویژه به اهالی رسانه استان خداقوت گفت و از آنان قدردانی کرد.
وی، برنامه‌ های هفته دولت امسال در مقاسه با سال گذشته را پخته‌ تر و در چارچوب شفاف‌ تری ارزیابی کرد و گفت: کارآمدی طرح ها و برنامه‌های امسال البرز در هفته دولت در مقایسه با سالهای قبل بسیار بهتر و ارزنده تر بود.
طهائی، با تاکید براینکه عده‌ای از خبرنگاران پا به پای مسوولان در طول این هفته در برنامه های مختلف حاضر شدند و همانند برخی ها فقط به رفع تکلیف اکتفا نکردند، افزود: خبرنگاران استان به همراه مجموعه استانداری البرز در این هفته از نخستین ساعتهای صبح تا آخر شب حضور فعال و جدی داشتند.
استاندار البرز به نمره بیست رسانه‌های فعال استان البرز در این هفته اشاره و خاطرنشان کرد: بطور قطع عملکرد رسانه‌ های البرز در هفته دولت امسال توسط اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری مورد توجه قرار گرفته و بررسی خواهد شد.

کلید واژه ها: استان البرز -




پنجشنبه 12 شهریور 1394 - 20:06:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن