تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819471154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرحمل ونقل استانداری آذربایجان غربی : لزوم اجرای صحیح آیین نامه انجام معاینه فنی خودروهای سبک


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مدیرحمل ونقل استانداری آذربایجان غربی : لزوم اجرای صحیح آیین نامه انجام معاینه فنی خودروهای سبک استان‌ها > آذربایجان غربی - مدیرحمل ونقل و ترافیک استانداری بر نحوه اجرای صحیح آیین نامه انجام معاینه فنی خودروهای سبک تاکید کرد.



به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ،پیمان آرامون با اشاره به ابلاغیه دستورالعمل ماده 3 آیین نامه اجرایی نحوه انجام معاینه فنی و صدور برگ معاینه فنی خودروها که به تمامی شهرداریهای استان گفت: این ابلاغیه در راستای ارتقاء کیفی خدمات معاینه فنی و جلوگیری از هرگونه تخلفات احتمالی در انجام و صدور برگ معاینه فنی خودروهای سبک به شهرداریهای استان ابلاغ شد و شهرداران به عنوان روسای ستاد معاینه فنی خودروها باید با جدیت مراحل اجرایی شدن این دستورالعمل را نظارت و پیگیری کنند. وی افزود: مراکز معاینه فنی خودروها موظف هستند که پس از انجام معاینه فنی و درصورت احراز سلامت کیفی خودور برچسب و کارت سامانه یکپارچه کشوری صادر کنند. مدیرحمل ونقل و ترافیک استانداری آذربایجان غربی همچنین اخذ گواهی معتبر کالیبراسیون دستگاههای آزمون مرکز ، تجهیز سالن و بخش اداری مرکز به سیستم اطفاء حریق ، اجرای صحیح و کامل فرآیندهای آزمون ، رعایت استانداردهای ایمنی و آلایندگی ، تجهیز مرکز معاینه فنی به دوربینهای نظارتی و رعایت قیمت مصوب و عدم دریافت مبالغ اضافی را از دیگر موارد تاکید شده در این ابلاغیه عنوان کرد. وی با اشاره به بازدید های مستمر بازرسان و کارشناسان دفتر حمل و نقل و ترافیک استان از این مراکز افزود:در صورت مشاهده هرگونه تخلف بر اساس قانون در مرحله اول توبیخ کتبی در پرونده مرکز درج می شود، بار دوم توقف فعالیت مرکز به مدت 15 روز و در صورت تکرار مجوز فعالیت مرکز ابطال می شود. مدیرحمل و نقل و ترافیک آذربایجان غربی همچنین اضافه کرد: از 24 مرکز معاینه فنی دارای مجوز در استان 22 مرکز فعال است و در سال گذشته تعداد115461 خودرو با مراجعه به این مراکز موفق به اخذ برگ صلاحیت معاینه فنی شده اند . پیمان آرامون با بیان اینکه در پنج ماهه گذشته از سال جاری نیز 52177 برگه صادر شده است ادامه داد: بیشترین مشکل مشاهده شده در خودروها مشکل آلایندگی و نقص سیستم ترمز خودرو ها است .  

کلید واژه ها: استان آذربایجان غربی - معاینه فنی -




پنجشنبه 12 شهریور 1394 - 15:51:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن