تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند! زبان را عذابى دهد كه هيچ يك از اعضاى ديگر را چنان عذابى ندهد. زبان گويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820575651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بنگاه هاي معاملات املاک در قم ساماندهي مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۲۱ق.ظ)
معاون اجتماعي دادگستري قم: بنگاه هاي معاملات املاک در قم ساماندهي مي شوند موج - قم - معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري کل استان قم گفت: تمامي بنگاه هاي معاملات املاک ضمن الزام به ثبت کد رهگيري در قراردادهاي خود، از مهر سال جاري در طرح پرينتي شدن قراردادها نيز قرار مي گيرند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري کل استان قم گفت: براي ساماندهي بنگاه هاي معاملات املاک در استان و در راستاي پيشگيري از آسيب هايي که اين صنف با آن مواجه است، تمامي بنگاه هاي معاملات املاک ضمن الزام به ثبت کد رهگيري در قراردادهاي خود،از مهر سال جاري در طرح پرينتي شدن قراردادها نيز قرار مي گيرند.
وي افزود: اين طرح علاوه بر به روز رساني کردن قراردادها در حوزه املاک، موقعيت شغلي اين صنف را تضمين کرده و ايجاد اعتماد متقابل را در پي خواهد داشت.
سعيد کاوياني با بيان اين که هزار و 700 بنگاه معاملات املاک تحت پوشش اتحاديه املاک در قم مشغول به فعاليت هستند گفت: از اين تعداد، 230 بنگاه در منطقه پرديسان فعالند.
وي در ادامه با اشاره به اين که يکي از وظايف قوه قضاييه پيشگيري از وقوع و جرم و آسيب هاي اجتماعي است، گفت: در حوزه پيشگيري از وقوع جرم، ضمن اولويت قراردادن برخي نکات، پيشگيري از وقوع جرم را با هدف مردمي کردن و بومي کردن آن در سطح استان قم در پيش گرفتيم.
کاوياني به 62 اتحاديه اصناف و بيش از 30 هزار واحد صنفي در قم اشاره کرد و گفت:
کساني که متقاضي صدور پروانه کسب و يا تمديد آن هستند ملزم به شركت در کارگاه هاي آموزشي ارتقاي آگاهاي هاي اصناف به صورت تخصصي مي باشند.
معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري کل استان قم با بيان اين که در سال گذشته، قم جزء سه استان برتر کشور در حوزه امنيت قرار گرفت و نيروي انتظامي اين استان به عنوان نمونه و شاخص مورد تقدير قرار گرفت، گفت: هدف ما اين است که با تعامل خوبي که بين دستگاه قضايي، نيروي انتظامي، اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و ديگر نهادها برقرار است، قم را به رتبه نخست کشور برسانيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن