تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804648350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گری وایت: شما که فقط یک امتیاز دارید/ 15 سال قبل را فراموش کنید، فعلا که ما صدر جدولیم نه شما!


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


گری وایت: شما که فقط یک امتیاز دارید/ 15 سال قبل را فراموش کنید، فعلا که ما صدر جدولیم نه شما! ورزش > فوتبال ملی - سرمربی انگلیسی گوام که بسیار شوخ طبع است در آستانه بازی فردا برای ایرانی ها خیلی جالب کری خوانی می کند.

علی کربلایی - زاوش محمدی/خبرگزاری خبرآنلاین؛ گری وایت سرمربی تیم ملی گوام در آستانه بازی با ایران می گوید از اینکه با کارلوس کروش رودرو می شود، بسیار خوشحال است. این مربی انگلیسی که فوتبال جزیره کوچک شرق آسیا را متحول کرده، می خواهد شگفتی ساز باشد. او در گفت و گوی اختصاصی با خبرآنلاین؛ از بازی با ایران گفت.  کمی از خودتان بگویید، چه شد که سرمربی تیم ملی گوام شدید؟
شروع کار من با فوتبال گوام، در آمریکا آغاز شد. زمانی که در شهر سیاتل بودم. رییس فدراسیون گوام با من ملاقاتی انجام داد و این آغاز همکاری ما بود. آن‌ها مربی‌ای می‌خواستند که انگلیسی بلد باشد. مدیر برنامه‌های من، بنده را معرفی کرد.
چه قدر از تیم ملی ایران شناخت دارید؟ چه قدر امید دارید برای پیروزی در این بازی؟
من شناخت خوبی از تیم ملی ایران دارم. 7-8 بازی اخیر این تیم را آنالیز کردیم. حتی به صورت نرم‌افزاری هم روی این بازی‌ها کار کردیم. جواب مشخصی برای شانس و امید ندارم.
یکی از چالش‌هایی که در این مسابقه مواجه می‌شوید، این است که چیزی حدود نیمی از جمعیت کشور گوام شاید به استادیوم بیایند، برای این موضوع چه تمهیدی اندیشیده‌اید؟
اگر البته استادیوم پر شود! اما اگ هم پر شود، ما روی این مساله کار کرده‌ایم. روی مسائل ذهنی، حتی نرم افزاری کا کرده ایم. من دوست دارم استادیوم پر شود! ما از پر شدن استادیوم ترسی نداریم. صدایی که تولید می‌شود بسیار زیباست.
به هیچ عنوان استرس ندارید، کشورهای زیاد و بزرگی مانند عربستان سعودی و کره جنوبی در ایران مشکل دارند، چطور انقدر خونسرد هستید؟
در مورد این تیم‌ها، شاید آن ها یک مدیریت و رهبری قوی نداشته‌اند. در مورد ما مساله متفاوت است. مردم گوام وقتی فهمیدیند با ایران هم گروه هستند، جشن گرفتند. زندگی کوتاه است، تیم من این موضوع را می‌داند ما از این مسابقه لذت خواهیم برد. هیچ ترسی در کار نیست. از این فرصت استفاده خواهیم کرد و از بازی برابر تیم اول آسیا لذت می‌بریم.
تیم‌های بزرگی مثل منچستریونایتد و رئال مادرید هم در ورزشگاه حریفان به مشکل می‌خورند، شما فقط از تئوری‌ها می‌گویید.
بله، استرس وجود دارد. می‌توان از کانالی استرس را به سمت خوبی برد و اشتیاق سخت. تیم ایران استرس بیشتری دارد نسبت به تیم ما.
تیم ایران، حتی مقابل آرژانتین هم بی منطق بازی نمی‌کرد. کروش تیمی ساخته است که به راحتی بازی‌ها را مدیریت می‌کند.
بازی ایران مقابل آرژانتین را بارها دیده‌ام. آن مسابقه یک نقطه اتکا است. ایران فقط به استعداد مسی باخت. ما از آن مسابقه الهام گرفتیم. من کروش را تحسین می‌کنم. اما می‌دانید، ایران و آرژانتین فاصله زیادی دارند، این فاصله بین ایران و گوام نیست. فوتبال روی کاغذ بازی نمی‌شود، اما ما فوتبال را روی زمین بازی می‌کنیم.
در مورد کروش گفتید، تقابلتان در مورد ایشان را چطور می‌بینید؟
کروش یک مربی بزرگ است. اگر روزی مثل کرروش به افتخارات ایشان برسم، خودم را یک مربی موفق می دانم. من یک مربی جوان هستم و تحسین کننده کروش. این باعث افتخار من است که من و کروش روی یک خط مشترک می‌ایستیم. (محدوده فنی کنار زمین)
این اعتماد به نفس صادقانه‌ است؟ واقعا فکر می‌کنید ایران را خواهید برد؟ یا فقط برای روحیه دادن است که این ها را می‌گویید؟
ما این جا هستیم که پیروز باشیم. هیچ کس فکر نمی کرد ما 6 امتیازی باشیم. اما اکنون این‌گونه است. با این حال می‌دانیم که ایران به نسبت تیم‌های دیگر گروه یک لول بسیار بالاتری از فوتبال قرار دارد.
ایرانی‌ها، اسم گوام که می‌آید، یاد آن مسابقه 19-0 می‌افتند.
پیشنهاد می‌کنم امروز را ببینید. روزنامه ها را ببینید. ما 6 امتیازی هستیم و شما یک امتیازی، 15 سال گذشته را فراموش کنید. فعلا ما صدر جدول هستیم. مطمئنا کروش هم به‌ آن نتیجه فکر نمی‌کند.
ما در ایران دو تیم مطرح داریم. یکی پرسپولیس و دیگری استقلال، هر دو تیم از تهران که دارای میلیون ها طرفدار هستند. آن ها برای کری خوانی، 2 عدد خاص دارند؛ اعداد 6 و 4! آن ها در هر رویدادی که به هم بر می‌خورند، با انگشتان دست این اعداد را نشان می‌دهند و این شیوه مرسوم کری‌خوانی در ایران است. حال؛ اگر بخواهیم برای تیم ملی گوام کری بخوانیم باید چه کار کنیم؟ گری وایت که حسابی از این کری خوانی خوشش آمده بود، گفت: خب می‌توانید از انگشتان پاهایتان هم استفاده کنید. 10 انگشت پا به علاوه 9 انگشت از دستانتان! البته این گونه بازیکنان ما متوجه منظور شما نخواهند شد و فکر می‌کنند دارید بازیکنان گوام را تشویق می‌کنید!
به عنوان آخرین سوال، سقف آرزوهای شما در مربی‌گری چیست؟ فوتبال آسیا ، اروپا یا تیم های ملی؟
من به مسائلی فراتر از این ها فکر می‌کنم. دوست دارم سرمربی تیم ملی ایران بشوم. دوست دارم کروش را شکست دهم و جانشین او بشوم! اینجا یک کشور فوتبالی خوب است. 252 41  

کلید واژه ها: تیم ملی فوتبال ایران -




چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 15:18:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن