تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820218146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدير مشاور استاندار از عملكرد روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري خرم آباد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۴:۱۸ب.ظ)
تقدير مشاور استاندار از عملكرد روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري خرم آباد موج - خرم آباد - در مراسمي که در دفتر مشاور استاندار برگزار شد از عملکرد و زحمات مجموعه روابط عمومي شهرداري خرم آباد تجليل به عمل آمد.
به گزارش خبرگزاري موج، اين جلسه مشاور استاندار و مدير کل اداره روابط عمومي و امور بين الملل استانداري لرستان ضمن تبريک هفته دولت خطاب به مدير و کارکنان روابط عمومي شهرداري خرم آباد بيان کرد: در همان آغاز بکار بنده در حوزه روابط عمومي استانداري هميشه اقدامات تاثير گذار و مثبت روابط عمومي شهرداري را رصد مي کردم و حقيقتا مجموعه روابط عمومي شهرداري را در بحث اطلاع رساني و فرهنگ سازي در بين شهروندان را يکي از بهترين ها مي دانم مشاور استاندار لرستان خاطرنشان ساخت: به گواه اکثر کارشناسان حوزه رسانه و ارتباطات عملکرد مجموعه روابط عمومي شهرداري قابل قبول و ارزنده به شمار مي رود.
بهرام رشيدي نيا در خصوص برگزاري جلسه فوق گفت: حق بچه هاي روابط عمومي شهرداري خيلي زودتر و در بين روابط عمومي هاي برتر بايد ادا مي شد که به دلايلي به امروز موکول شد.
وي در ادامه افزود: به عنوان مشاور استاندار و مدير کل روابط عمومي استانداري لرستان بر خود واجب دانستم به رسم قدرداني اين جلسه را برگزار و از زحمات بي شائبه مدير و کارکنان روابط عمومي شهرداري تقدير و تشکر کنم.
رشيدي نيا نقش روابط عمومي ها را در ارتباط موثر شهروندان با دستگاه هاي اداري و اجرايي مهم برشمرد و اظهار داشت: روابط عمومي ها با ارتقاي نقش خود به نحو مطلوب مي توانند دريچه اي نو و تاثير گذار نسبت به هر دستگاهي در سطح کل جامعه بگشايند. عملکرد خوب روابط عمومي ها مي تواند پل ارتباطي قوي بين مديران و شهروندان باشد.
مشاور استاندار عصر حاضر را عصر ارتباطات برشمرد و بيان کرد: ما به عنوان کارگزاران روابط عمومي در عصري که عصر ارتباطات به شمار مي رود نقش غيرقابل انکاري داريم و در آينده جامعه به دست همين عوامل ارتباطات رقم خواهد خورد. همين موضوع اهميت استفاده از نيروهاي متخصص و با تجربه را در مجموعه روابط عمومي ها نشان مي دهد. بهرام رشيدي نيا ثبات مديران با تجربه روابط عمومي را مهم دانست و گفت: ثبات مديران با تجربه روابط عمومي مي تواند در روند کيفي عملکرد يک مجموعه نقش بي بديلي داشته باشد و مي بايست تا حد امکان تغييرات کمتري صورت بگيرد.
مشاور استاندار و مدير کل روابط عمومي استانداري رشد پروژه هاي عمراني طي دو سال گذشته را قابل توجه و چشمگير تلقي کرد و تصريح کرد: الحمدلله ظرف دو سال گذشته 165 درصد رشد تعداد پروژه ها را داشته ايم که تعداد زيادي از آنها در هفته دولت به بهره برداري رسيد.
وي افزود: خوشبختانه رشد و امنيت اقتصادي بوجود آمده در استان و کل کشور پاي بسياري از سرمايه گذاران خارجي را به استان باز کرده است اين فضا با تلاش و سخت کوشي دولت مردان محقق شده است.
در اين مراسم محمد جايدري، مدير روابط عمومي شهرداري خرم آباد، ضمن تقدير از زحمات مدير کل روابط عمومي استانداري افزود: طي يکسال گذشته روابط عمومي شهرداري خرم آباد با نصب العين قرار دادن شعار همدلي و همزباني در 4 شاخص مهم فعاليت هاي خود را اولويت بندي نمود اين شاخص ها عبارتند از : 1) اطلاع رساني و تعامل با اصحاب رسانه 2) فعاليتهاي فرهنگي، اجتماعي و ديني 3) تعامل با دستگاه هاي مختلف اجرايي و نهادهاي انقلابي و... 4) آمورش و فرهنگ سازي که نمود اين شاخص ها در جامعه بيانگر عملکرد مطلوب روابط عمومي شهرداري خرم آباد است.
در پايان و به منظور قدرداني از زحمات پرسنل روابط عمومي شهرداري خرم آباد با اهداي لوح سپاس از زحمات آنها تجليل شد.
متن لوح سپاس اهدايي به مدير روابط عمومي شهرداري به اين شرح است
جناب آقاي مهندس محمد جايدري
مدير محترم روابط عمومي وامور بين الملل شهرداري خرم آباد
با سلام
امروزه روابط عمومي به عنوان حلقه واسط بين مردم و دستگاه هاي اجرايي نقش بسيار مهم و بي بديلي را در تحقق شعار ((همدلي وهمزباني)) ايفا مي نمايند و بي شک نقش انسانهاي خدوم، متعهد و پرتلاش به آن صلابت دو چندان داده و به استقرار و استحکام اين شعار مهم و اساسي جلوه اي مضاعف مي بخشد که بحمداله در وجود جناب عالي متجلي است.
اقدامات ارزنده، اثر گذار و گسترده مجموعه روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري خرم آباد در تعامل با دستگاه ها و نهادهاي فرهنگي، اجتماعي، هنري و... و عملکرد قابل تحسين در دوره مديريت جنابعالي منشا اثرات خير و پربرکتي گشته و ان شااله اين فعاليت ها و تلاش ها با عنايات ويژه مديريت شهري موجب تداوم خدمت و قدرداني ويژه خواهد گرديد ضمن تقدير از زحمات و تلاش ها براي جناب عالي و کليه همکاران در آن مجموعه محترم توفيق، عزت و سربلندي را از خداوند منان خواهان و خواستارم.
بهرام رشيدي نيا
مشاور استاندار و مدير کل روابط عمومي و امور بين الملل
استانداري لرستان













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن