تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820829335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعطای تسهیلات اشتغالزایی با کارمزد ۳درصد به روستاییان کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


اعطای تسهیلات اشتغالزایی با کارمزد ۳درصد به روستاییان کشور استان‌ها > سمنان - سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور صبح امروز در روستای فولاد محله در جمع خبرنگاران از اعطای تسهیلات اشتغالزایی روستایی با کارمزد ۳درصد به روستاییان کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین سید ابوالفضل رضوی در حاشیه سفر امروز خود به شهرستان مهدیشهرو بازدید از طرح 400هکتاری جنگل کاری ، اقتصادی ، مشارکتی( جام) اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان که با همکاری صندوق توانمندسازی جوامع محلی روستا فولادمحله اجرا گردیده است بازدید کرد وی ضمن بیان این خبر اظهار کرد: در راستای ایجاد توسعه پایدار و اشتغالزایی در روستاهای کشور، دولت تدبیر و امید نسبت به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به روستاییان کشور اقدام می کند.
وی ادامه داد: برای دریافت این تسهیلات روستاییان می توانند تا ۴ برابر میزان نقدینگی خود، وام دریافت کنند.
وی تعداد روستاهای کشور از جمعیت یک خانوار به بالا را ۶۳ هزار روستا برشمرد و گفت: از این تعداد، ۳۸ هزار روستا بالای صد نفر جمعیت دارند.
معاون رئیس جمهور در امور توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: با مشارکت روستاییان و اعطای وام به آنان، باید شرایط اشتغال و توسعه روستاها فراهم شود.
رضوی گفت: خوشبختانه اعتبارات تخصیص یافته جهت توسعه روستاها از ۱۵۰ میلیارد تومان به ۳۵۰ میلیارد تومان افزایش داشته و مقرر است با مشارکت روستاییان، برنامه تولید در روستاها و ایجاد شغل های مناسب برای آنها انجام شود.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور عنوان کرد: اگر مردم را در فعالیت های اقتصادی کشور وارد نکنیم دربرنامه ششم توسعه به نرخ رشد اقتصادی هشت درصدی نخواهیم رسید.
وی افزود: پس از تکریم می بایست به مردم خدمت شود که این خدمت به حرف نیست و تا عمل نباشد محقق نخواهد شد، بنابراین باید با کوچک کردن دولت و بزرگ ساختن بخش خصوصی، آنها را در فعالیت های اقتصادی وارد کنیم.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به مهاجرت روستاییان به شهرها اشاره کرد و افزود: این افراد برای گذراندن زندگی حداقل امکانات را ندارند و زندگی از توان آنها ساقط شده است در نتیجه به حاشیه شهرها پناه می برند و موجب افزایش مشکلات می شود.
وی گفت: مشارکت مردم در کارهای اقتصادی حرف امام (ره) و مقام معظم رهبری است، رهبر انقلاب در سیاست های ابلاغی برنامه ششم توسعه روستاها را کانون تولید و ارزش آفرینی معرفی کرده اند، اگر این ارزش آفرینی را در پتانسیل های کشور ایجاد نکنیم توان رقابت با سایر کشورها را نخواهیم داشت.
رضوی مطرح کرد: در بحث توسعه، باور به مردم شرط اول است و پس از آن باور به هدف که همان توان افزایی مردم روستا است، سپس باور به راهی که درحال طی کردن آن هستیم یعنی مشارکت اقتصادی، این سه شرط باید در وجود مدیران و مسئولین عجین شود.
وی همچنین با بیان اینکه سرمایه گذاری در طرح های اشتغالزایی و مسکن روستاها موجب رشد و رفع محرومیت از چهره روستاها خواهد شدگفت: باید از ظرفیتهای روستاهای استان در جذب سرمایه گذاری و کاهش مهاجرت به شهر و همچنین توسعه گردشگری استان سمنان استفاده کرد

کلید واژه ها: استان سمنان -




چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 14:29:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن