تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819653493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سمن ها در حوزهای مختلف قرچک نقش آفرینی کنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرماندار قرچک:
سمن ها در حوزهای مختلف قرچک نقش آفرینی کنند

قرچک کراپ شده


شناسهٔ خبر: 2902089 - چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
استانها > تهران

قرچک-فرماندار قرچک گفت: سازمان های مردم نهاد می توانند به عنوان اتاق فکر مسئولان نقش پررنگ تری در موضوعات مختلفی چون اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی ایفا کنند. به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر چهارشنبه، مسعود مرسل پور د ر نشست هم اندیشی با  مدیران سازمان های مردم نهاد شهرستان قرچک با اشاره به ظرفیت و پتانسیل های موجود این سازمان ها، اظهار داشت: سازمان های مردم نهاد به دلیل داشتن ویژگی های خاص از پتانسیل و ظرفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.فرماندار قرچک افزود: سازمان های مردم نهاد می توانند نقش مهم و خطیری به عنوان حلقه میانی بین مسئولان و مردم ایفا کنند به همین خاطر باید به کارکرد این سازمان ها توجه کرد.مرسل پور با اشاره به خدمات سازمان های مردم نهاد پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ادامه داد: سازمان های مردم نهاد نقش سازنده ای در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کردند به طوری که در دوران دفاع مقدس، خدمات بسیج مستضعفان به عنوان اولین سازمان مردم نهاد فراموش شدنی نیست.
قرچک کراپ شده
وی اضافه کرد: سازمان های مردم نهاد می توانند از پتانسیل و ظرفیت مردم در بخش های مختلف و ارتقای وضعیت موجود استفاده کنند چرا که نقش آفرینی این سازمان ها، تأثیر شگرفی در حل مشکلات مردم ایفا می کند.فرماندار قرچک استفاده از نظرات سازمان های مردم نهاد را برای پیشرفت و توسعه منطقه و کشور مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: مدیران باید در جریان فعالیت خود از دیدگاه مشورتی این سازمان ها برای حل مشکلات استفاده کنند.
قرچک کراپ شده
وی گفت: سازمان های مردم نهاد می توانند به عنوان اتاق فکر مسئولان نقش پررنگ تری در موضوعات مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و غیره ایفا کنند .در این نشست مدیران این سازمان های مردم نهاد به معرفی فعالیت های خود و مشکلات مربوطه پرداختند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن