تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819484145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه کودکان لازم التعلیم جذب کلاس درس خواهند شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: همه کودکان لازم التعلیم جذب کلاس درس خواهند شد خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در حاشیه گردهمایی روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان گفت: تا پایان کار دولت همه کودکان لازم التعلیم جذب کلاس درس می شوند.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۱ شهريور ساعت 12:23

خبرگزاری پانا+مصاحبه+مدیرکل+آموزش و پرورش+سیستان و بلوچستان

علیرضا نخعی در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: در گردهمایی دو روزه ای که با روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان داریم سه دستور کار خواهیم داشت. نخعی اظهار داشت: در این گردهمایی یک کارگروه برای پرسش مهر تشکیل خواهیم داد تا در آستانه ماه مهر آخرین هماهنگی ها را برای اینکه سال تحصیلی را بهتر آغاز کنیم انجام دهیم. وی افزود: دومین کارگروه جذب کودکان بازمانده از تحصیل است که بنابر تصمیمی که اتخاذ شده است تا پایان کار دولت همه کودکان لازم التعلیم جذب کلاس درس می شوند، برای این کار هم توافق نامه هایی با ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق امضا خواهیم کرد که هر اداره سهم خود را در این امر ایفا می کند. مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: بحث مهم دیگر چگونگی خرید خدمات آموزشی است که از سال گذشته شروع شده و پیش بینی می کنیم دو برابر سال گذشته کلاس خرید خدمت داشته باشیم. نخعی با توضیح اینکه خرید خدمات آموزشی یعنی واگذاری بخشی از ماموریت های آموزش و پرورش به بخش غیر دولتی گفت: این سیاست دولت و برنامه های توسعه ای است و یک کارگروه هم در این خصوص در گردهمایی تشکیل خواهد شد تا آموزش و پرورش بتواند هر چه بهتر و دقیق تر و سالم تر نقش نظارتی خود را ایفا کند. نخعی بیان داشت: در مرحله اول موافقت نامه ای با شهرستان ها و در مرحله دوم با موسسات غیر دولتی بسته خواهد شد و اعتبارات آن هم از طریق دولت تامین می شود و هیچ هزینه ای برای دانش آموزان ندارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن