تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815401471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم ختتامیه جشنواره قرآنی گل های محمدی و گل های فاطمی در خمین


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فردا و با حضور مسئولین کشوری برگزار می شود مراسم ختتامیه جشنواره قرآنی گل های محمدی و گل های فاطمی در خمین خبرگزاری پانا: مراسم اختتامیه و همایش پایانی جشنواره قرآنی گل های محمدی(ص) و گل های فاطمی(س) با حضور جمعی از مدیران کشوری اعم از معاون سیاسی وزیر کشور، ریاست سازمان دارالقران کریم، معاونین استانداری و مدیران کل، ائمه جمعه، فرمانداران، شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهر و... در زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در شهرستان خمین برگزار خواهد شد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۱ شهريور ساعت 11:17

خبرگزاری پانا+مراسم ختتامیه جشنواره قرآنی گل های محمدی و گل های فاطمی در خمین

به گزارش خبرنگار پانا، این مراسم از ساعت 10:30 روز پنج شنبه 12 شهریورماه در بیت تاریخی امام خمینی(ره) در شهرستان خمین برگزار می شود.
در همایش پایانی جشنواره قرآنی گل های محمدی(ص) و گل های فاطمی(س) 132 نفر از برگزیدگان با اهدای جوایزی تجلیل بعمل خواهد آمد.
مرحله شهرستانی دومین جشنواره قرآنی گل های محمدی(ص) و گل های فاطمی(س) در شهرستان های خمین، محلات و دلیجان با حضور بیش از 1800 نفر کودک و نوجوان 6 تا 12 و 12 تا 17 سال برگزار شده است.
شرکت کنندگان در این جشنواره در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ، مفاهیم، نقاشی و خوشنویسی با مضامین قرآنی مرحله استانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
این جشنواره با حضور برگزیدگان شهرستان ها و در روزهای 8 و 9 شهریورماه در محل اردوگاه امام خمینی(ره) شهرستان خمین برگزار شه است.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن